oxå var det 6 månader då
Försöker bli med barn
  1. bebis 2010?
    #1

    oxå var det 6 månader då

    som vi försökt... jag som trodde de skulle ta en till tre månader... på sin höjd. nå ja, är väl bara o kämpa på... vill ju NU =(
  2. 1
    oxå var det 6 månader då som vi försökt... jag som trodde de skulle ta en till tre månader... på sin höjd. nå ja, är väl bara o kämpa på... vill ju NU =(
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Vi har oxå precis passerat 6 månaders strecket
    Haft ett tidigt missfall däremellan.... Men det är bara att fortsätta kämpa! Det känns ju motigt när man hör alla som blir med barn på en gång... Men vi är ju alla olika, både kvinnor och män. Men garanterat så blir det våran tur oxå

    Det var någon som skrev så bra här inne att " man hör bara talas om de som får till det snabbt, för oss som det tar längre tid för pratas det sällan om" och varför det är så kan man ju fundera på!?

    Vi borde börja prata om det mera så att man inte får den uppfattningen om att man hela tiden är avvikande när det tar lite längre tid att bli med barn!

    Kram på dej (från en som oxå vil NU!!)
  4. 2
    Vi har oxå precis passerat 6 månaders strecket
    Haft ett tidigt missfall däremellan.... Men det är bara att fortsätta kämpa! Det känns ju motigt när man hör alla som blir med barn på en gång... Men vi är ju alla olika, både kvinnor och män. Men garanterat så blir det våran tur oxå

    Det var någon som skrev så bra här inne att " man hör bara talas om de som får till det snabbt, för oss som det tar längre tid för pratas det sällan om" och varför det är så kan man ju fundera på!?

    Vi borde börja prata om det mera så att man inte får den uppfattningen om att man hela tiden är avvikande när det tar lite längre tid att bli med barn!

    Kram på dej (från en som oxå vil NU!!)
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    jag sitter och väntar på att mensen ska komma för 5e månaden för mycket. Trodde inte att det skulle ta så lång tid för oss heller, har lyckats på första resp 4e försöket med de tidigare barnen. Jag vill lyckas nu!! Har faktiskt bokat tid till gyn nästa vecka för att få hjälp att styra upp min oregelbundna cykler, jag är 35 år och känner att jag har inte all tid i världen att vänta.

    Håller tummarna för att det är vår tur snart!

    kram
  6. 3
    jag sitter och väntar på att mensen ska komma för 5e månaden för mycket. Trodde inte att det skulle ta så lång tid för oss heller, har lyckats på första resp 4e försöket med de tidigare barnen. Jag vill lyckas nu!! Har faktiskt bokat tid till gyn nästa vecka för att få hjälp att styra upp min oregelbundna cykler, jag är 35 år och känner att jag har inte all tid i världen att vänta.

    Håller tummarna för att det är vår tur snart!

    kram

Liknande trådar

  1. 18 månader
    By Karonesse in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 09:43
  2. Ny här med 7 månader son
    By Yobbly in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:28
  3. 6 månader
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 10:39
  4. 3 månader sen
    By wobblan in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:42
  5. 6 månader...
    By Myggis m A&G in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar