Deppad idag
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Deppad idag

    En bekant och hennes 8-åriga dotter omkom i en bilolycka igår och hennes 7-årige son vårdas på intensiven. De krockade med en buss, blir så himla arg när man läser i tidningen att det var 10 cm snömodd på vägen och inga plogbilar syntes till. Tragisk olycka som säkert kunde ha undvikits!
    Loella 040302 & Olivia 070810 - http://ellaplupp.wordpress.com/
  2. 1
    Deppad idag En bekant och hennes 8-åriga dotter omkom i en bilolycka igår och hennes 7-årige son vårdas på intensiven. De krockade med en buss, blir så himla arg när man läser i tidningen att det var 10 cm snömodd på vägen och inga plogbilar syntes till. Tragisk olycka som säkert kunde ha undvikits!
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Så ledsamt! Usch vad jag tycker illa om olyckor som drabbar familjer med små barn på det sättet. Har ju varit med om det själv och vet vad sonen har framför sej.

    Stor kram till dej!
  4. 2
    Så ledsamt! Usch vad jag tycker illa om olyckor som drabbar familjer med små barn på det sättet. Har ju varit med om det själv och vet vad sonen har framför sej.

    Stor kram till dej!
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Usch så tragiskt! Känner med dig! Kram!
  6. 3
    Usch så tragiskt! Känner med dig! Kram!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Nej vad hemskt, sån't får ju bara inte hända! Finns inga ord som passar nu, men skickar en massa kramar till dig och den drabbade familjen.
  8. 4
    Nej vad hemskt, sån't får ju bara inte hända! Finns inga ord som passar nu, men skickar en massa kramar till dig och den drabbade familjen.
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Fy så tragiskt! Sån tragedi ska ju bara inte förekomma!
    Tänker på den drabbade familjen och er!
    KRAM!!
  10. 5
    Fy så tragiskt! Sån tragedi ska ju bara inte förekomma!
    Tänker på den drabbade familjen och er!
    KRAM!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Usch så ohyggligt tragiskt o otäckt. Min värsta skräck är trafikolyckor.
    Stora kramar till dig o massa varma tankar till alla berörda.
  12. 6
    Usch så ohyggligt tragiskt o otäckt. Min värsta skräck är trafikolyckor.
    Stora kramar till dig o massa varma tankar till alla berörda.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Ojojoj!
    Jisses så svårt! Stackars son o stackars man/barnens far! Vi har goda vänner som förlorat en pappa + dotter i trafikolycka och det tar såååå lång tid att lära sig leva sitt nya liv. Många tankar till dem o kramar till dej som förlorat din bekanta vän.
  14. 7
    Ojojoj!
    Jisses så svårt! Stackars son o stackars man/barnens far! Vi har goda vänner som förlorat en pappa + dotter i trafikolycka och det tar såååå lång tid att lära sig leva sitt nya liv. Många tankar till dem o kramar till dej som förlorat din bekanta vän.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Men så sorgligt och fruktansvärt!! :-(

    En gammal klasskompis till mig har släkt norröver och kände henne (måste vara samma person) och det är för bedrövligt och onödigt. Stackars liten pojke och pappan (och alla runt omkring).

    Stor kram
  16. 8
    Men så sorgligt och fruktansvärt!! :-(

    En gammal klasskompis till mig har släkt norröver och kände henne (måste vara samma person) och det är för bedrövligt och onödigt. Stackars liten pojke och pappan (och alla runt omkring).

    Stor kram
  17. Medlem sedan
    Mar 2007
    #9
    Usch så sorgligt.... Jag sörjer verkligen med dig. Trafiken är min stora fasa, saker och ting händer så snabbt.
    Kramar till dig!
  18. 9
    Usch så sorgligt.... Jag sörjer verkligen med dig. Trafiken är min stora fasa, saker och ting händer så snabbt.
    Kramar till dig!
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Har läst och gråtit över det genom länkarna på fb... Suck, så jobbigt det är att läsa sådant. Så många fina saker många av hennes nät-vänner skriver om henne. Tänk, jag kände henne inte alls men sitter ändå med tårar över hennse och barnen öde - att man blir så empatisk av att ha barn, eller är det vi här inne som gör att man kan känna så med någon annan man inte sett irl?
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  20. 10
    Har läst och gråtit över det genom länkarna på fb... Suck, så jobbigt det är att läsa sådant. Så många fina saker många av hennes nät-vänner skriver om henne. Tänk, jag kände henne inte alls men sitter ändå med tårar över hennse och barnen öde - att man blir så empatisk av att ha barn, eller är det vi här inne som gör att man kan känna så med någon annan man inte sett irl?
  21. Medlem sedan
    Mar 2000
    #11
    Läser dina ord om och om igen, och finner inga ord, men det berör långt, långt in i hjärtat... Alla dessa ödesolyckor som så hastigt förändrar allt...
    J-a Skit!!
    Varm kram till dig!
  22. 11
    Läser dina ord om och om igen, och finner inga ord, men det berör långt, långt in i hjärtat... Alla dessa ödesolyckor som så hastigt förändrar allt...
    J-a Skit!!
    Varm kram till dig!
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Plupp...jag har läst ditt inlägg gång på gång...i hopp om att jag läst fel...men jag inser att det stämmer det fruktansvärda du skrivit!

    Jag finner inga ord...vad säger man för att trösta?

    Skickar ett mega lass med kramar till dig å den drabbade familjen. Ni finns i mina tankar!
  24. 12
    Plupp...jag har läst ditt inlägg gång på gång...i hopp om att jag läst fel...men jag inser att det stämmer det fruktansvärda du skrivit!

    Jag finner inga ord...vad säger man för att trösta?

    Skickar ett mega lass med kramar till dig å den drabbade familjen. Ni finns i mina tankar!
  25. Medlem sedan
    Mar 2006
    #13
    Har gått in gång på gång och försökt skriva något till dig med kommer inte på några ord som känns rätt.
    Det är en så himla tragisk händelse och jag sänder en massa kramar till dig och din familj och även till de drabbades familjer.
  26. 13
    Har gått in gång på gång och försökt skriva något till dig med kommer inte på några ord som känns rätt.
    Det är en så himla tragisk händelse och jag sänder en massa kramar till dig och din familj och även till de drabbades familjer.

Liknande trådar

  1. Deppad och arg idag
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 12:23
  2. Nån mer som är deppad?
    By Tess in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:42
  3. Deppad
    By Tess in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 17:35
  4. Deppad!!
    By Gizmoo in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 19:42
  5. Deppad idag
    By Anna m Ida o Gustav in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar