Intervju, hjälp!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Intervju, hjälp!!

    , på torsdag ska jag på intervju för ett utbildar jobb inom företaget!So far so good....nu till problemet......jag måste hålla i ett 10 min långt "föredrag" om valfritt ämne!!!HJÄLP!!VAD ska jag prata om?! Detta ska jag göra för att de ska "se min pedagogiska förmåga"!
    Så, nu vänder jag mig till expertisen...., ladies, vad skulle ni prata om?!
    Idéer, idéer......!
  2. 1
    Intervju, hjälp!! , på torsdag ska jag på intervju för ett utbildar jobb inom företaget!So far so good....nu till problemet......jag måste hålla i ett 10 min långt "föredrag" om valfritt ämne!!!HJÄLP!!VAD ska jag prata om?! Detta ska jag göra för att de ska "se min pedagogiska förmåga"!
    Så, nu vänder jag mig till expertisen...., ladies, vad skulle ni prata om?!
    Idéer, idéer......!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Mitt tips är att du väljer ett ämne som du är intresserad av och har kunskap om, nåt som engagerar dig, för då lyckas du ju även engagera andra! Dessutom är du mycket mer motiverad med förberedelser då.

    Kanske om kommunikation i form av teckenspråk, det är väl nåt du brinner för? Eller om någon person du beundrar? Kanske om Kroatien?

    Lycka till! Hoppas du får lite mer konkreta förslag av de andra bruttorna!
  4. 2
    Mitt tips är att du väljer ett ämne som du är intresserad av och har kunskap om, nåt som engagerar dig, för då lyckas du ju även engagera andra! Dessutom är du mycket mer motiverad med förberedelser då.

    Kanske om kommunikation i form av teckenspråk, det är väl nåt du brinner för? Eller om någon person du beundrar? Kanske om Kroatien?

    Lycka till! Hoppas du får lite mer konkreta förslag av de andra bruttorna!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Grattis!

    Vad kul att få gå på sån grej! Men förstår att det är svårt att välja ämne. Jag håller med Pink om att välja nåt du kan en hel del om, sånt som är lätt att prata/berätta om utan alltför mkt manus.

    Stort lycka till!!!

    Å du, tusen tack för titten senast, det var skoj att få komma hem till dej igen!
  6. 3
    Grattis! Vad kul att få gå på sån grej! Men förstår att det är svårt att välja ämne. Jag håller med Pink om att välja nåt du kan en hel del om, sånt som är lätt att prata/berätta om utan alltför mkt manus.

    Stort lycka till!!!

    Å du, tusen tack för titten senast, det var skoj att få komma hem till dej igen!
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Jag håller med de båda andra, och instämmer också i tacket för i lördags! Lycka till med föredraget! Det brukar alltid vara värst när man börjar, sen när man väl kommer igång brukar åtminstone jag tycka att det är kul och man börjar slappna av lite. Du ska se att det går bra!
  8. 4
    Jag håller med de båda andra, och instämmer också i tacket för i lördags! Lycka till med föredraget! Det brukar alltid vara värst när man börjar, sen när man väl kommer igång brukar åtminstone jag tycka att det är kul och man börjar slappna av lite. Du ska se att det går bra!
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Hur går det för dig? Kommit på något att prata om?
  10. 5
    Hur går det för dig? Kommit på något att prata om?
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Härligt att du ska på intervju, hoppas att du kommer på något att prata om. Är tyvärr så dåligt på just sådana saker så jag är tyvärr ingen hjälp.
    Men jag håller tummarna att det går bra för dig.
  12. 6
    Härligt att du ska på intervju, hoppas att du kommer på något att prata om. Är tyvärr så dåligt på just sådana saker så jag är tyvärr ingen hjälp.
    Men jag håller tummarna att det går bra för dig.
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    tänkte prata om "sisak"-individen/konduktören!!! Hur låter det?!
  14. 7
    tänkte prata om "sisak"-individen/konduktören!!! Hur låter det?!
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    tack! Tror jag behöver tummhållningen!
  16. 8
    tack! Tror jag behöver tummhållningen!
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Jo, jag ser fram emot det fast liiite nervös är jag! Se mitt svar till Myran,ang tema... !
    Tack för titten och blomman! Jätte skoj att ha er här igen! Glad att ni "vågade" er tillbaka!!
  18. 9
    Jo, jag ser fram emot det fast liiite nervös är jag! Se mitt svar till Myran,ang tema... !
    Tack för titten och blomman! Jätte skoj att ha er här igen! Glad att ni "vågade" er tillbaka!!

Liknande trådar

  1. Hjälp. Intervju
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 19:33
  2. Hjälp ang. Intervju
    By Jobbsökerskan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 21:24
  3. Hjälp! Jag ska på intervju
    By Ansan m A&T in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:19
  4. Hjälp intervju!
    By mammacl in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 11:45
  5. Intervju i morgon , hjälp!
    By Carro m fyra barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar