Oj, vad det känns längesedan...
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Oj, vad det känns längesedan...

    Det är ju nio år sedan man började hänga här... och så kom Ida i maj -01, följd av Anton i juli -03. Sen har livet traskat på - men så plötsligt så är det dags igen! Jajamensan - det är en bebis på gång som - om allt går bra - kommer i juli -10.

    Jag har inte skrivit här på flera år - men jag har varit inne någon gång då och då läst lite vad som hänt med er andra. Tänk vad mycket som hänt sedan vi gick med magarna i vädret då 2000-2001...!

    Hoppas ni har det bra alla!
    /L8P8
    m. Ida -01, Anton -03 och bebbe i magen
  2. 1
    Oj, vad det känns längesedan... Det är ju nio år sedan man började hänga här... och så kom Ida i maj -01, följd av Anton i juli -03. Sen har livet traskat på - men så plötsligt så är det dags igen! Jajamensan - det är en bebis på gång som - om allt går bra - kommer i juli -10.

    Jag har inte skrivit här på flera år - men jag har varit inne någon gång då och då läst lite vad som hänt med er andra. Tänk vad mycket som hänt sedan vi gick med magarna i vädret då 2000-2001...!

    Hoppas ni har det bra alla!
    /L8P8
    m. Ida -01, Anton -03 och bebbe i magen
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Grattis till bebisen i magen! Vad roligt med en liten i familjen igen.

    Det är ingen fart alls i den här gruppen längre som du märker. Jag går öht in på aff mycket sällan numera. Men då och då. Jag har ju förutom min vårtjej-01 även en pojke född dec-02, han fyller 7 om bara nån vecka. Två skolbarn alltså, känns väldigt roligt. Bebistiden känns väldigt långt borta. Härligt för dig att snusa bebis igen snart.

    Lycka till!
    /Evie aka Anna
    med Minoo 0103 och Nemo 0212
  4. 2
    Grattis till bebisen i magen! Vad roligt med en liten i familjen igen.

    Det är ingen fart alls i den här gruppen längre som du märker. Jag går öht in på aff mycket sällan numera. Men då och då. Jag har ju förutom min vårtjej-01 även en pojke född dec-02, han fyller 7 om bara nån vecka. Två skolbarn alltså, känns väldigt roligt. Bebistiden känns väldigt långt borta. Härligt för dig att snusa bebis igen snart.

    Lycka till!
    /Evie aka Anna
    med Minoo 0103 och Nemo 0212
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Grattis, så mysigt med en mage:-)
    Själv är jag mammaledig och hemma på dagarna med Tottes lillebror Lasse som blir 4mån till veckan. Det är så härligt och man får ju så bra hjälp av storebror :-)

    Tea m Totte
  6. 3
    Grattis, så mysigt med en mage:-)
    Själv är jag mammaledig och hemma på dagarna med Tottes lillebror Lasse som blir 4mån till veckan. Det är så härligt och man får ju så bra hjälp av storebror :-)

    Tea m Totte
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Grattis vad häftigt med nummer 3. Lycka till!
  8. 4
    Grattis vad häftigt med nummer 3. Lycka till!

Liknande trådar

  1. hej på er! nu var det längesedan...
    By eva_n m linnea&elin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 09:20
  2. hej längesedan!!
    By tessmoella in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 20:03
  3. Det var längesedan.....
    By fien in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 19:28
  4. Längesedan!
    By Kattis med T&L in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 15:08
  5. Oj vad längesedan
    By Mia & Natalie01 in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 22:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar