Förändring..
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Förändring..

    Sen igårkväll är Emil förändrad när det gäller maten.. han somnar jättesnabbt! Och orkar inte en enda gång sedan igårkväll ta andra bröstet utan sover efter första bröstet.. Visserligen sov han bara 3 timmar på hela dagen igår och det är mycket mindre än vanligt så han kanske bara är supertrött!? Eller så har jag fått mer mjölk så han blir mätt på ett bröst nu? Hur som helst så har jag såklart ont i brösten idag och de känns spända.. han har ju inte ätit som han brukar så det märks.. och pumpen är ju sönder så jag kan inte ta hjälp av den heller.. Så nu sätter jag emil vid bröstet så fort han är vaken så han får äta, äta, äta....

    Lillplutt då! Återfå dina normala matrutiner!

  2. 1
    Förändring.. Sen igårkväll är Emil förändrad när det gäller maten.. han somnar jättesnabbt! Och orkar inte en enda gång sedan igårkväll ta andra bröstet utan sover efter första bröstet.. Visserligen sov han bara 3 timmar på hela dagen igår och det är mycket mindre än vanligt så han kanske bara är supertrött!? Eller så har jag fått mer mjölk så han blir mätt på ett bröst nu? Hur som helst så har jag såklart ont i brösten idag och de känns spända.. han har ju inte ätit som han brukar så det märks.. och pumpen är ju sönder så jag kan inte ta hjälp av den heller.. Så nu sätter jag emil vid bröstet så fort han är vaken så han får äta, äta, äta....

    Lillplutt då! Återfå dina normala matrutiner!

  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Sötunge!
  4. 2
    Sötunge!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Han kanske kommit ur en ordentlig tillväxtperiod är min första tanke?
    Söt är han!
  6. 3
    Han kanske kommit ur en ordentlig tillväxtperiod är min första tanke?
    Söt är han!
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Det är möjligt.. för han har inte gjort annat än ätit på ett bra tag nu. Vet inte hur många gånger jag tänkt att "nu kan han bara inte vara hungrig" när han gråter.. för att snart upptäcka att det var precis det han var..

    Ja, min lilla sötnos
  8. 4
    Det är möjligt.. för han har inte gjort annat än ätit på ett bra tag nu. Vet inte hur många gånger jag tänkt att "nu kan han bara inte vara hungrig" när han gråter.. för att snart upptäcka att det var precis det han var..

    Ja, min lilla sötnos
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Ja, sötaste mamma sett
  10. 5
    Ja, sötaste mamma sett

Liknande trådar

  1. Förändring
    By ulricac in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 12:12
  2. Min förändring
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:55
  3. Förändring:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 18:40
  4. Förändring i rum
    By 3-barnsmorsan in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 06:43
  5. förändring...
    By leapox in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar