Sisak!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Sisak!

    Lycka till imorgon! Håller tummarna för dej!
  2. 1
    Sisak! Lycka till imorgon! Håller tummarna för dej!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag määä! Stort lycka till!
  4. 2
    Jag määä! Stort lycka till!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Sent omsider svarar jag även härifrån, håller nog inte så mkt tummar för dig utan en knuff i ryggen på dig så du står rakt och berättar ordentligt nu hur jäkla bra du är och hur glada de borde vara för att just du tar dig an detta!!

    Go 4 it!!!
  6. 3
    Sent omsider svarar jag även härifrån, håller nog inte så mkt tummar för dig utan en knuff i ryggen på dig så du står rakt och berättar ordentligt nu hur jäkla bra du är och hur glada de borde vara för att just du tar dig an detta!!

    Go 4 it!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Det kanske är för sent att önska lycka till nu, men jkag hoppas de såg hur bra du verkligen är!
    Och så väntar jag nyfiket på en rapport från dig!
  8. 4
    Det kanske är för sent att önska lycka till nu, men jkag hoppas de såg hur bra du verkligen är!
    Och så väntar jag nyfiket på en rapport från dig!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    !Åh mina gulliga mammor!Vad söta ni är!
    Ja, den här mannen var super proffsig och gav mig inga "peaks", som alla chefer har gjort hitills, så nu får jag leva i ovisshet, 1-2 veckor!....jag tror jag "gjorde bra ifrån mig", det var avslappnat och lugn atmosfär på intervjun, allt känndes bra, tills slutet så anmärker han på följande:att jag har en knorr på rösten(min whiskey röst), det var iof inget fel med det,men det kunde vara jobbigt för mig att prata länge och för folk att lyssna på.Sen tyckte han att jag hade "tendens" till att "straffa" folk på spårvagnen och det kunde jag ju givetvis inte berätta för de nyanställda, utan var tvungen att följa företagets riktlinjer! Det var det enda han hade att "anmärka"/kommentera.....Tror det gick bra.....?!
    Jag berättar för er SÅ FORT jag vet!
    !
  10. 5
    !Åh mina gulliga mammor!Vad söta ni är!
    Ja, den här mannen var super proffsig och gav mig inga "peaks", som alla chefer har gjort hitills, så nu får jag leva i ovisshet, 1-2 veckor!....jag tror jag "gjorde bra ifrån mig", det var avslappnat och lugn atmosfär på intervjun, allt känndes bra, tills slutet så anmärker han på följande:att jag har en knorr på rösten(min whiskey röst), det var iof inget fel med det,men det kunde vara jobbigt för mig att prata länge och för folk att lyssna på.Sen tyckte han att jag hade "tendens" till att "straffa" folk på spårvagnen och det kunde jag ju givetvis inte berätta för de nyanställda, utan var tvungen att följa företagets riktlinjer! Det var det enda han hade att "anmärka"/kommentera.....Tror det gick bra.....?!
    Jag berättar för er SÅ FORT jag vet!
    !

Liknande trådar

  1. Sisak!
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 17:46
  2. Sisak!
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 19:11
  3. Sisak!
    By Keso in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 21:11
  4. I'm sorry Sisak
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 14:15
  5. Sisak!
    By Keso in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar