Magproblem?
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Magproblem?

    Lilla Skruttan här hemma är jättedålig i magen. Hon äter och dricker som vanligt och är oförskämt pigg men hennes bajs är otäckt. Det bara rinner av henne och hon bajsar ner sig hela tiden och det luktar inte som det brukar. Nu är vi inne på dag 4 och jag trycker i henne blåbär men det blir inte bättre. Vi var ute mycket i helgen och då slickade hon på en massa stenar och vi har varit och matat ankorna och jag är lite rädd för att hon fått i sig fågelbajs eller något? Känner ni igen det här?
  2. 1
    Magproblem? Lilla Skruttan här hemma är jättedålig i magen. Hon äter och dricker som vanligt och är oförskämt pigg men hennes bajs är otäckt. Det bara rinner av henne och hon bajsar ner sig hela tiden och det luktar inte som det brukar. Nu är vi inne på dag 4 och jag trycker i henne blåbär men det blir inte bättre. Vi var ute mycket i helgen och då slickade hon på en massa stenar och vi har varit och matat ankorna och jag är lite rädd för att hon fått i sig fågelbajs eller något? Känner ni igen det här?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Hej vännen, om du oroar dig så ring rådgivninen eller sjukhuset och hör med dem! Det låter inte som om allting är som det ska... om det rinner av henne, så förlorar hon mycket vätska också. Magsjuka går här hos oss nu, men då är barnen trött också... Hmmm, jag skulle kolla upp saken!
    Skönt att hon är pigg och att hon äter som vanligt!

    Jag har hört att morot och banan kan göra magen hårdare....

    Ta väl hand om er och megakramar till Agnes!
  4. 2
    Hej vännen, om du oroar dig så ring rådgivninen eller sjukhuset och hör med dem! Det låter inte som om allting är som det ska... om det rinner av henne, så förlorar hon mycket vätska också. Magsjuka går här hos oss nu, men då är barnen trött också... Hmmm, jag skulle kolla upp saken!
    Skönt att hon är pigg och att hon äter som vanligt!

    Jag har hört att morot och banan kan göra magen hårdare....

    Ta väl hand om er och megakramar till Agnes!
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Ska tillägga att min yngsta son var jättedålig i magen som liten (han var ungefär 1år), jag blev superrädd och det togs en massa tester.... visdae sig att han fick två hörntänder!

    Små barn slickar i sig en massa SKIT som små.... sällan dom blir sjuka. OCH Agnes är pigg och äter. Det är alltid ett bra tecken, se bara till att hon får i sig tillräckligt med vätska. Gefilus produkter är också bra för magen, lugnar den.

    Kramis
  6. 3
    Ska tillägga att min yngsta son var jättedålig i magen som liten (han var ungefär 1år), jag blev superrädd och det togs en massa tester.... visdae sig att han fick två hörntänder!

    Små barn slickar i sig en massa SKIT som små.... sällan dom blir sjuka. OCH Agnes är pigg och äter. Det är alltid ett bra tecken, se bara till att hon får i sig tillräckligt med vätska. Gefilus produkter är också bra för magen, lugnar den.

    Kramis

Liknande trådar

  1. Magproblem, IBS..
    By Anonym mamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 18:57
  2. magproblem...
    By garbo23 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 10:27
  3. Magproblem...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 20:17
  4. Magproblem
    By Little_sister in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 17:43
  5. Mer magproblem
    By gallsten ? in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar