Ja, jag hamnade här
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Ja, jag hamnade här

    Efter mycke funderingar tog jag tag i saken och testade. Gravid!! utan tvekan

    Nu börjar mina funderingar på allvar och kommer att vara här och läsa iaf tills
    jag har bestämt mig så får vi se.

    Jag är 39år och har en dotter född 0709 och en son 0903

    Ta vara på er!
  2. 1
    Ja, jag hamnade här Efter mycke funderingar tog jag tag i saken och testade. Gravid!! utan tvekan

    Nu börjar mina funderingar på allvar och kommer att vara här och läsa iaf tills
    jag har bestämt mig så får vi se.

    Jag är 39år och har en dotter född 0709 och en son 0903

    Ta vara på er!
  3. cosinus
    #2

    Hej och välkommen!

    Skönt att veta iaf!

    Du måste ju känna efter vad som är bäst för dig och er. Jag har 3 barn ganska tätt och (4 år) och det funkar bra. Grannen har 3 barn på lite drygt 3 år och det verkar funka bra det också men visst blir det lite hektiskt. Jag tycker dock det kan vara nog så enkelt att ha 2 storasyskon som 1 för de underhåller varandra medans man är upptagen med bebisen. Visst bråkar de också men överlag tycker jag det var mycket lättare med treans spädbarnsperiod än tvåans men det var många faktorer inblandat inte bara antalet syskon.
  4. 2
    Hej och välkommen! Skönt att veta iaf!

    Du måste ju känna efter vad som är bäst för dig och er. Jag har 3 barn ganska tätt och (4 år) och det funkar bra. Grannen har 3 barn på lite drygt 3 år och det verkar funka bra det också men visst blir det lite hektiskt. Jag tycker dock det kan vara nog så enkelt att ha 2 storasyskon som 1 för de underhåller varandra medans man är upptagen med bebisen. Visst bråkar de också men överlag tycker jag det var mycket lättare med treans spädbarnsperiod än tvåans men det var många faktorer inblandat inte bara antalet syskon.
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    Grattis och välkommen! Ganska tätt mellan barnen, då får de roligt tillsammans!
  6. 3
    Grattis och välkommen! Ganska tätt mellan barnen, då får de roligt tillsammans!
  7. Bambi
    #4
    välkommen och grattis såklart!!!
  8. 4
    välkommen och grattis såklart!!!

Liknande trådar

  1. hur hamnade jag här ...
    By uppsalamamman in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 13:51
  2. Hej, nu hamnade jag
    By Anonym ännu in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 19:24
  3. Men hur hamnade jag här
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 13:53
  4. Ops hamnade fel
    By AnJoJeLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:28
  5. Hur då "hamnade fel"?
    By smil in forum Pappasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar