Ny här!
_1008 Augustibarn
  1. Blivande 5barnsmamma
    #1

    Ny här!

    Testade positivt igår! Kommer nog bli beräknad någon gång i början av augusti, men eftersom jag kommer snittas så kommer det bli en juli bebis. Men eftersom jag kommer bli beräknad i augusti så kommer jag hålla till i båda grupperna! Det är alltid roligt att läsa om andra gravida som är ungefär samma vecka som en själv.

    Lite kort om mig:
    Jag är 27 år och bor tillsammans med min sambo i ett samhälle som ligger lite utanför Stockholm. Vi har fyra killar sen tidigare. Dom är födda 03, 04, 05 & 09. Så det blir våran andra omgång med tätisar.
  2. 1
    Ny här! Testade positivt igår! Kommer nog bli beräknad någon gång i början av augusti, men eftersom jag kommer snittas så kommer det bli en juli bebis. Men eftersom jag kommer bli beräknad i augusti så kommer jag hålla till i båda grupperna! Det är alltid roligt att läsa om andra gravida som är ungefär samma vecka som en själv.

    Lite kort om mig:
    Jag är 27 år och bor tillsammans med min sambo i ett samhälle som ligger lite utanför Stockholm. Vi har fyra killar sen tidigare. Dom är födda 03, 04, 05 & 09. Så det blir våran andra omgång med tätisar.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej, hoppas få hänga här! Men ännu har jag inte vågat grav. testa. Vill suga på karamellen och hålla mej fr att testa

    När hade du ÄL?
  4. 2
    Hej, hoppas få hänga här! Men ännu har jag inte vågat grav. testa. Vill suga på karamellen och hålla mej fr att testa

    När hade du ÄL?
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Jag tror att jag hade äl runt den 7 november. Men innan jag fick plusset på stickan så gjorde jag tre negativa test så jag hade säkert äl senare
  6. 3
    Jag tror att jag hade äl runt den 7 november. Men innan jag fick plusset på stickan så gjorde jag tre negativa test så jag hade säkert äl senare
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Kommer nog bli tillbakadragen 2-3 dagar vid ul. Det har jag blivit dom andra gångerna också
  8. 4
    Kommer nog bli tillbakadragen 2-3 dagar vid ul. Det har jag blivit dom andra gångerna också
  9. Anonym
    #5
    Grattis till 5:an! Själv har jag en vecka kvar innan jag kan testa mig men jag hoppas på att få hamna i augusti-gruppen.
  10. 5
    Grattis till 5:an! Själv har jag en vecka kvar innan jag kan testa mig men jag hoppas på att få hamna i augusti-gruppen.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Grattis!
  12. 6
    Grattis!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Tack! Håller tummarna för att du också är gravid!
  14. 7
    Tack! Håller tummarna för att du också är gravid!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar