Melker är här
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Melker är här

    Melker är en så underbar lite skrutt han sover mest så jag får väcka honom var 3:dje timme pga matning. De är första gången jag har en bebis som är så trött men allt står bra till med honom....

    Jag hade en tung graviditet denna sista gång och även en tung förlossning trotts inplanerat snitt den 19 Nov.

    Åkte ner till op salen 11.30 och va klar 13.30.. hade stora ärrbildningar som va svårt att ta sig igenom.väl inne i buken fick jag en blödning som vart tvungen att stoppas sedan va melker inlindad i sin navelsträng och när sköterskan tryckte ner honom la han sig på tvären tack vare ett stort myom.Detta gjorde de lite svettigt som min läkare sa och hon fick ta till sugklockan sedan va han ute 12.55 med ett stort skrik han skrek och skrek mina tårar rann av gjälde ÄNTLIGEN hurra nu är jag mamma för 5:e sista gången.....
    Min läkare steriliserade mig nu oxå när jag väl va öppen och bebis va utom fara. De tog sin lilla tid så jimmy fick gå upp till uppvaket med bebis före mig eftersom de va så kallt i salen.

    Melker vägde 3996g och va 52cm togs i v38+1 såå fin liten "farbror" Melker

    Han finns att beskåda i min blogg som sagt....

    Tack för era gratulationer nu myser vi massor hela familjen trotts min enorma värk i buken ......hoppas de lägger sig snart.

    Kram på er och trevlig 1:a advent /Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Melker är här Melker är en så underbar lite skrutt han sover mest så jag får väcka honom var 3:dje timme pga matning. De är första gången jag har en bebis som är så trött men allt står bra till med honom....

    Jag hade en tung graviditet denna sista gång och även en tung förlossning trotts inplanerat snitt den 19 Nov.

    Åkte ner till op salen 11.30 och va klar 13.30.. hade stora ärrbildningar som va svårt att ta sig igenom.väl inne i buken fick jag en blödning som vart tvungen att stoppas sedan va melker inlindad i sin navelsträng och när sköterskan tryckte ner honom la han sig på tvären tack vare ett stort myom.Detta gjorde de lite svettigt som min läkare sa och hon fick ta till sugklockan sedan va han ute 12.55 med ett stort skrik han skrek och skrek mina tårar rann av gjälde ÄNTLIGEN hurra nu är jag mamma för 5:e sista gången.....
    Min läkare steriliserade mig nu oxå när jag väl va öppen och bebis va utom fara. De tog sin lilla tid så jimmy fick gå upp till uppvaket med bebis före mig eftersom de va så kallt i salen.

    Melker vägde 3996g och va 52cm togs i v38+1 såå fin liten "farbror" Melker

    Han finns att beskåda i min blogg som sagt....

    Tack för era gratulationer nu myser vi massor hela familjen trotts min enorma värk i buken ......hoppas de lägger sig snart.

    Kram på er och trevlig 1:a advent /Åsa
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    G R A T T I S ! hoppas att smärtan snart går övr och myys på nu!
  4. 2
    G R A T T I S ! hoppas att smärtan snart går övr och myys på nu!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    ♥GRATTIS!!!♥

    Man blir nu -nästan- lite sugen ;-)
    Hoppas du mår bättre i magen!
  6. 3
    ♥GRATTIS!!!♥

    Man blir nu -nästan- lite sugen ;-)
    Hoppas du mår bättre i magen!
  7. Jenny m Max o Molly
    #4
    Grattis till lillbebisen.
    Melker är ett så gulligt namn!

    Kramar Jenny med Max född 10/5 2006
  8. 4
    Grattis till lillbebisen.
    Melker är ett så gulligt namn!

    Kramar Jenny med Max född 10/5 2006
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Grattis vilken sötnos!
  10. 5
    Grattis vilken sötnos!
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    grattis!!!!!

    Fantastiskt
  12. 6
    grattis!!!!!

    Fantastiskt
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Stort Grattis än en gång!!! KRAM!
  14. 7
    Stort Grattis än en gång!!! KRAM!
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Grattis till lille Melker!! )) Kramar i massor...
  16. 8
    Grattis till lille Melker!! )) Kramar i massor...

Liknande trådar

  1. Melker
    By Bapelsin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-02-09, 11:27
  2. Bilder på Melker
    By Evita in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 10:36
  3. Lilla Melker är här!!!
    By Carolina157 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-28, 17:19
  4. Melker är här!
    By Karro75 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 21:18
  5. Melker?
    By Minchi in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar