Första julklappen inköpt.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Första julklappen inköpt.

    Till mig själv Så ego är jag.....

    Jag har tänkt sköta det mesta via nätshopping i år, nu till helgen, och sen ta semester den 21:e och bara kunna glo på alla andra som stressar runt i affärerna Sen när ännu fler stressar runt den 23:e, då ska jag jobba och har friviligt erbjudit mig att stänga (d v s sluta sist på kvällen)...

    Jag hade i o f s kunnat ränna runt i affärerna jag med och jag dras inte med i stressen konstigt nog utan tycker det är rätt kul. Såvida jag kan gå ensam utan man och barn. Men det hade jag ändå inte kunnat göra den 23:e så jag tar med mig sonen till jobbet istället.
  2. 1
    Första julklappen inköpt. Till mig själv Så ego är jag.....

    Jag har tänkt sköta det mesta via nätshopping i år, nu till helgen, och sen ta semester den 21:e och bara kunna glo på alla andra som stressar runt i affärerna Sen när ännu fler stressar runt den 23:e, då ska jag jobba och har friviligt erbjudit mig att stänga (d v s sluta sist på kvällen)...

    Jag hade i o f s kunnat ränna runt i affärerna jag med och jag dras inte med i stressen konstigt nog utan tycker det är rätt kul. Såvida jag kan gå ensam utan man och barn. Men det hade jag ändå inte kunnat göra den 23:e så jag tar med mig sonen till jobbet istället.
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    samma här, santa cdon.com kommer med de flesta klapparna här i år
    I much prefer whining to counting my blessings!
  4. 2
    samma här, santa cdon.com kommer med de flesta klapparna här i år
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Det är helt perfekt...

    Har de dataspel och sånt på cdon också eller ska man kolla på Ginza då?
  6. 3
    Det är helt perfekt...

    Har de dataspel och sånt på cdon också eller ska man kolla på Ginza då?
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    tv- och dataspel filmer böcker cd-skivor - RUBB och STUBB med andra ord
    I much prefer whining to counting my blessings!
  8. 4
    tv- och dataspel filmer böcker cd-skivor - RUBB och STUBB med andra ord
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Vet du hur utbud och priser är jämfört med Ginza?
  10. 5
    Vet du hur utbud och priser är jämfört med Ginza?
  11. Medlem sedan
    Apr 2001
    #6
    de gånger jag har jämfört har jag alltid till slut handlat på cdon. Så jag antar att de har bra utbud. De har fraktfritt just nu tror jag.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  12. 6
    de gånger jag har jämfört har jag alltid till slut handlat på cdon. Så jag antar att de har bra utbud. De har fraktfritt just nu tror jag.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Thanx.
  14. 7
    Thanx.
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Och jag har bara en kvar! Alla julklappar till barnen klara, maken klar, kusinbarnen klara, pappas födelsedagspresent var så dyr så han får inget mer faktiskt så jag har bara brorsan kvar och så nåt litet till mamma sen är jag färdig!
  16. 8
    Och jag har bara en kvar! Alla julklappar till barnen klara, maken klar, kusinbarnen klara, pappas födelsedagspresent var så dyr så han får inget mer faktiskt så jag har bara brorsan kvar och så nåt litet till mamma sen är jag färdig!
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9

    Hehe jag har också köpt en grej till mig

    till mig från mig

    Och nätschopping är helt underbart. Jag jämförde spelpriserna med lokala handlarna och generellt så låg CDON lite lägre.
  18. 9
    Hehe jag har också köpt en grej till mig till mig från mig

    Och nätschopping är helt underbart. Jag jämförde spelpriserna med lokala handlarna och generellt så låg CDON lite lägre.
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    Bra plan! Jag kommer nog med att nätshoppa de flesta klapparna i år. Här blir det jättetidig julafton, redan den 19:e, eftersom barnen ska till sin pappa sedan och fira jul där. Fördelen med det är ju att det torde vara bra mycket lättare att hitta en tomte till den 19:e än till julafton.
  20. 10
    Bra plan! Jag kommer nog med att nätshoppa de flesta klapparna i år. Här blir det jättetidig julafton, redan den 19:e, eftersom barnen ska till sin pappa sedan och fira jul där. Fördelen med det är ju att det torde vara bra mycket lättare att hitta en tomte till den 19:e än till julafton.

Liknande trådar

  1. Första julklappen köpt!
    By ruffa in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 20:13
  2. Julklappen inköpt!
    By Jeanne1 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 18:45
  3. Första julklappen uttänkt...
    By lena m 3 barn in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-03, 23:18
  4. Första julklappen införskaffad!
    By Camilla m D & S in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 20:46
  5. Första julklappen inhandlad!
    By Åsa m 2+1 in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar