Världens bästaste Milla!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Världens bästaste Milla!

    Och världens bästaste Stoffer också... Vilka härliga människor! Hela tre extrabarn har de haft inatt, så jag kunde gå till jobbet med gott samvete

    Annars hade ju min pappa kommit hit och sovit med barnen, men det kändes inte helt rätt, eftersom han skulle upp 5 på morgonen.. jobb.. och mamma är inte hemma i helgen.

    Blir bara så glad när andra tycker det är självklart att ställa upp, när inte deras pappa gör det... att de ser att det är HONOM det är fel på, inte dem..

    Men min kropp är inte inställd på sovmorgon tydligen, kom i säng 4.30 imorse, hade tänkt sova till lunch i alla fall, men lyckades jag med det eller?? kl 9 var jag vaken.. VARFÖR??? Tvingade mig själv ligga kvar och blunda, men kunde inte somna om, gav upp efter två timmar..

    Nu svamlar jag iväg igen... skulle ju bara säga tack till min underbara vän Milla! Å Stoffer så klart!
  2. 1
    Världens bästaste Milla! Och världens bästaste Stoffer också... Vilka härliga människor! Hela tre extrabarn har de haft inatt, så jag kunde gå till jobbet med gott samvete

    Annars hade ju min pappa kommit hit och sovit med barnen, men det kändes inte helt rätt, eftersom han skulle upp 5 på morgonen.. jobb.. och mamma är inte hemma i helgen.

    Blir bara så glad när andra tycker det är självklart att ställa upp, när inte deras pappa gör det... att de ser att det är HONOM det är fel på, inte dem..

    Men min kropp är inte inställd på sovmorgon tydligen, kom i säng 4.30 imorse, hade tänkt sova till lunch i alla fall, men lyckades jag med det eller?? kl 9 var jag vaken.. VARFÖR??? Tvingade mig själv ligga kvar och blunda, men kunde inte somna om, gav upp efter två timmar..

    Nu svamlar jag iväg igen... skulle ju bara säga tack till min underbara vän Milla! Å Stoffer så klart!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Det samma till dig vännen! Du hade ju mina barn, visserligen ett i taget under två tillfällen i helgen. Vet inte vad jag hade gjort utan dig! Kramar!
  4. 2
    Det samma till dig vännen! Du hade ju mina barn, visserligen ett i taget under två tillfällen i helgen. Vet inte vad jag hade gjort utan dig! Kramar!

Liknande trådar

  1. Men bästaste vännen!!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 21:15
  2. Bästaste sconesen!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-05, 20:23
  3. Världens bästaste 6 åring har jag
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 21:55
  4. Världens bästa Milla!!!!
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 09:48
  5. Bästaste svärmoren!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 08:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar