Ett plus här med!
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Ett plus här med!

    Hejsan! här kommer jag och bidrar med ytterligare ett plus till denna ännu väldigt lilla församling... Väljer att inte vara anonym eftersom jag precis skapat ett nytt konto och ingen känner igen mig ändå 26 år, gift och väntar andra barnet. Storebror kommer precis att hinna fylla två år denna tittar ut om allt går som det ska. Hoppas vi blir ett gäng som får följas åt under dem kommande månaderna!


    Maria
  2. 1
    Ett plus här med! Hejsan! här kommer jag och bidrar med ytterligare ett plus till denna ännu väldigt lilla församling... Väljer att inte vara anonym eftersom jag precis skapat ett nytt konto och ingen känner igen mig ändå 26 år, gift och väntar andra barnet. Storebror kommer precis att hinna fylla två år denna tittar ut om allt går som det ska. Hoppas vi blir ett gäng som får följas åt under dem kommande månaderna!


    Maria
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Grattis! Kul med fler i denna grupp!
  4. 2
    Grattis! Kul med fler i denna grupp!
  5. Ealina
    #3
    Grattis till plusset!! Vad roligt att sonen ska få bli storebror! Jag önskar er all lycka och att de kommande månaderna går snabbt och utan komplikationer. Det är ju inte såå långt kvar till sommaren, egentligen

    Kram
  6. 3
    Grattis till plusset!! Vad roligt att sonen ska få bli storebror! Jag önskar er all lycka och att de kommande månaderna går snabbt och utan komplikationer. Det är ju inte såå långt kvar till sommaren, egentligen

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar