Per, Ida å Minimum
_1004 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Per, Ida å Minimum

    För ett tag sen så hade vi en diskussion här angående böcker som förklarade för storasyskonen hur det går till när det blir bebisar. Jag och någon mer här skrev om boken Per, Ida å Minimum som är från 70-talet ngn gång.

    Idag hittade jag ett gammalt ex av den boken på biblioteket där jag jobbar och boken hade gallrats ut ur beståndet och skulle slängas. Tog med den hem för att höra om det är någon här som vill ha den?? Jag kan skicka den i så fall.

    Någon intresserad?!
  2. 1
    Per, Ida å Minimum För ett tag sen så hade vi en diskussion här angående böcker som förklarade för storasyskonen hur det går till när det blir bebisar. Jag och någon mer här skrev om boken Per, Ida å Minimum som är från 70-talet ngn gång.

    Idag hittade jag ett gammalt ex av den boken på biblioteket där jag jobbar och boken hade gallrats ut ur beståndet och skulle slängas. Tog med den hem för att höra om det är någon här som vill ha den?? Jag kan skicka den i så fall.

    Någon intresserad?!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Åh, jag antar att detta är för sent, men jag hittade din kommentar när jag sökte efter boken på Google och den är omöjlig att få tag på! Skulle bli överlycklig om den fanns kvar, ring i så fall på 0732-541 542 så får du adressen!
    Tusen tack,
    Erika
  4. 2
    Åh, jag antar att detta är för sent, men jag hittade din kommentar när jag sökte efter boken på Google och den är omöjlig att få tag på! Skulle bli överlycklig om den fanns kvar, ring i så fall på 0732-541 542 så får du adressen!
    Tusen tack,
    Erika

Liknande trådar

  1. Minimum för bodelning
    By Vi är överens in forum Separation
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 08:43
  2. Minimum att läsa för de som jobbar med
    By caffellatte in forum Autismspektrum
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 22:45
  3. Att leva på existens minimum
    By Kristin med 8 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 17:04
  4. Hur många timmar är minimum??
    By Ninni med A in forum _02 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 17:48
  5. existens minimum
    By GÖTEBORG in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar