Nya vänner!
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Nya vänner!

    Hej!

    Jag söker nya vänner, någon som känner lika? Det är så svårt att träffa nya vänner i vuxen ålder, så jag testar om man kan hitta här..

    Heter Johanna, är 27år och bor i Eskilstuna tillsammans med min sambo och våran dotter som är 10månader..

    Hoppas någon hör av sig!

    Ha det bäst/ Johanna
  2. 1
    Nya vänner! Hej!

    Jag söker nya vänner, någon som känner lika? Det är så svårt att träffa nya vänner i vuxen ålder, så jag testar om man kan hitta här..

    Heter Johanna, är 27år och bor i Eskilstuna tillsammans med min sambo och våran dotter som är 10månader..

    Hoppas någon hör av sig!

    Ha det bäst/ Johanna
  3. Studenten30
    #2
    Hejsan Johanna! Ska börja med att säga att jag bor alldeles för långt ifrån dig tyvärr men jag kunde inte låta bli att skriva ändå. Så skoj att du med kallas Jossi. Jag har aldrig hört någon som kallas det förutom jag. ...men i alla fall... Om du skulle vara intresserad av en brevvän är jag inte helt främmande för det. Annars så hoppas jag att du hittar dig en riktigt bra vän. Kram och god jul!
  4. 2
    Hejsan Johanna! Ska börja med att säga att jag bor alldeles för långt ifrån dig tyvärr men jag kunde inte låta bli att skriva ändå. Så skoj att du med kallas Jossi. Jag har aldrig hört någon som kallas det förutom jag. ...men i alla fall... Om du skulle vara intresserad av en brevvän är jag inte helt främmande för det. Annars så hoppas jag att du hittar dig en riktigt bra vän. Kram och god jul!
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Hejsan.
    Jag heter Åsa är 26 år bor i Eskilstuna tillsammans med min sambo. Vi väntar vårat första barn nu. Är planerad till 4 maj. Var i Eskilstuna bor du? Jag bor i Nyfors.

    //Åsa
  6. 3
    Hejsan.
    Jag heter Åsa är 26 år bor i Eskilstuna tillsammans med min sambo. Vi väntar vårat första barn nu. Är planerad till 4 maj. Var i Eskilstuna bor du? Jag bor i Nyfors.

    //Åsa
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    hej , Jag heter Bea och bor i strängnäs, skulle va kul med lite nya vänner , om det e´oki?? e´nyinflyttad här , bor med min sambo, har en son som är 6 år, hör gärna av dig om du vill vh Bea
  8. 4
    hej , Jag heter Bea och bor i strängnäs, skulle va kul med lite nya vänner , om det e´oki?? e´nyinflyttad här , bor med min sambo, har en son som är 6 år, hör gärna av dig om du vill vh Bea
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Hej hopp!
    Jag bor i Eskilstuna, har en dotter som är lite äldre, fem år Du kan skriva i min inbox om du vill.
  10. 5
    Hej hopp!
    Jag bor i Eskilstuna, har en dotter som är lite äldre, fem år Du kan skriva i min inbox om du vill.

Liknande trådar

  1. vänners vänner som vill bli vänner
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 18:03
  2. Vänner och vänners vänner på facebook
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 11:01
  3. Ok, vänner....
    By kerstimärta in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 14:40
  4. Vänner...
    By maMaria in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 21:15
  5. vänner
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 17:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar