DS spel till snart 9 årig tjej??
Stora barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    DS spel till snart 9 årig tjej??

    Någon som har ett tips på ett roligt sådant, ej Mario el. liknande för det har vi. Helst ska det vara på svenska.
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  2. 1
    DS spel till snart 9 årig tjej?? Någon som har ett tips på ett roligt sådant, ej Mario el. liknande för det har vi. Helst ska det vara på svenska.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    ursäkta en trög medelålders morsa...

    vad är DS spel?
  4. 2
    ursäkta en trög medelålders morsa...

    vad är DS spel?
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3
    Nintendo DS. Som gameboy.
  6. 3
    Nintendo DS. Som gameboy.
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    Finns det ens spel på svenska? Jag kan tipsa om Nintendogs i alla fall, det är rätt gulligt. Mina ungar har lärt sig jättemycket engelska på att spela diverse spel, så det brukar inte vara något problem bara spelet är roligt nog.
  8. 4
    Finns det ens spel på svenska? Jag kan tipsa om Nintendogs i alla fall, det är rätt gulligt. Mina ungar har lärt sig jättemycket engelska på att spela diverse spel, så det brukar inte vara något problem bara spelet är roligt nog.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Jo, det gäller ju att det är kul då...Hon hade nåt spel till GBA som var att ta hand om en hund (inte Nintendogs), men det var jättekrångligt så det tappade hon intresset för snabbt... Jo, det finns en del spel på svenska. Detta har jag funderat på, då hon har lite svårt med stavning:
    http://cdon.se/spel/josefin_skolhj%C...B6ping-7024874 Men det kan ju vara kul med något som är bara kul, inte så pedagogiskt
  10. 5
    Jo, det gäller ju att det är kul då...Hon hade nåt spel till GBA som var att ta hand om en hund (inte Nintendogs), men det var jättekrångligt så det tappade hon intresset för snabbt... Jo, det finns en del spel på svenska. Detta har jag funderat på, då hon har lite svårt med stavning:
    http://cdon.se/spel/josefin_skolhj%C...B6ping-7024874 Men det kan ju vara kul med något som är bara kul, inte så pedagogiskt
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Aha.. tänka sig.. då har jag lärt mig något nytt.

    sonen har försökt förklara steamkonto eller vad det var han har när det kör i nätverk.. jag fattar noll
  12. 6
    Aha.. tänka sig.. då har jag lärt mig något nytt.

    sonen har försökt förklara steamkonto eller vad det var han har när det kör i nätverk.. jag fattar noll
  13. Medlem sedan
    Jun 1998
    #7
    Men steam och till exempel World of Warcraft är ju inte konstigare än att vara på Aff! Du loggar in i spelet tillsammans med en massa andra "personer" och så finns det chattfunktioner och en herrans massa annat som gör det ännu roligare att rejsa runt.
  14. 7
    Men steam och till exempel World of Warcraft är ju inte konstigare än att vara på Aff! Du loggar in i spelet tillsammans med en massa andra "personer" och så finns det chattfunktioner och en herrans massa annat som gör det ännu roligare att rejsa runt.
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Kan det inte vara både och? Så pass kul att de fortsätter spela och på kuppen lär sig något nytt?
    Jag har beställt Josefin till båda mina tjejer. 10-åringen får Mystery in London och 6-åringen Bokstavsdjungeln och Bevingade ord.
    Det jag har hört om Josefinspelen är just att de är både roliga och pedagogiska, hoppas det stämmer...
  16. 8
    Kan det inte vara både och? Så pass kul att de fortsätter spela och på kuppen lär sig något nytt?
    Jag har beställt Josefin till båda mina tjejer. 10-åringen får Mystery in London och 6-åringen Bokstavsdjungeln och Bevingade ord.
    Det jag har hört om Josefinspelen är just att de är både roliga och pedagogiska, hoppas det stämmer...
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Jo, man kan ju hoppas...

    ...det, hon brukar tycka sånt är kul också. Tänkte köpa två st spel, så det andra får gärna vara "bara" kul Hoppas dina tjejer tycker om spelen!
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  18. 9
    Jo, man kan ju hoppas... ...det, hon brukar tycka sånt är kul också. Tänkte köpa två st spel, så det andra får gärna vara "bara" kul Hoppas dina tjejer tycker om spelen!
  19. Medlem sedan
    Oct 1999
    #10

    favoriten

    i den åldern är absolut Nintendogs. Åtminstone bland alla nioåriga tjejer jag mött. D
  20. 10
    favoriten i den åldern är absolut Nintendogs. Åtminstone bland alla nioåriga tjejer jag mött. D
  21. 3an
    #11
    Cooking mama, är på engelska men spelas flitigt här ändå. man lagar mat.
  22. 11
    Cooking mama, är på engelska men spelas flitigt här ändå. man lagar mat.
  23. Mamma bsk
    #12
    Håller med...helt klart det jag skulle satsa på!
  24. 12
    Håller med...helt klart det jag skulle satsa på!
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13

    Finns på svenska nu

    och det har jag beställt!
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  26. 13
    Finns på svenska nu och det har jag beställt!

Liknande trådar

  1. Pyssligt spel till 7-årig tjej?
    By MålarTora in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 11:51
  2. Spel till 7-årig tjej
    By anonymt namn7771 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 12:32
  3. En snart 15-årig tjej
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 09:58
  4. Tips på spel till 8-årig tjej.
    By Jenny med F+V in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 17:00
  5. Datorspel till snart 5-årig tjej?
    By JessicaF in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar