hoppas hoppas hoppas!
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    hoppas hoppas hoppas!

    Jag hoppas att få "flytta" in här snart! Mensen är över en vecka sen men när jag testade mig i helgen så visade det negativt, ska testa mig igen när sambon kommer hem. Så nu håller vi tummarna. Det är så konstigt för jag har alltid en massa PMS arg, grinig, får finnar och otroligt ont i brösten och min mens har aldrig varit sen! Just nu känner jag ingen PMS alls och jag är så sjukt nyfiken på vad testet visar ikväll... har gått hela dagen och funderat på att göra det men min sambo ville så gärna vara med så jag får väl vänta....

    Är det positivt så blir det vårat första barn, planerat men samtidigt oväntat då vi inte tänkt börja förän efter jul....
  2. 1
    hoppas hoppas hoppas! Jag hoppas att få "flytta" in här snart! Mensen är över en vecka sen men när jag testade mig i helgen så visade det negativt, ska testa mig igen när sambon kommer hem. Så nu håller vi tummarna. Det är så konstigt för jag har alltid en massa PMS arg, grinig, får finnar och otroligt ont i brösten och min mens har aldrig varit sen! Just nu känner jag ingen PMS alls och jag är så sjukt nyfiken på vad testet visar ikväll... har gått hela dagen och funderat på att göra det men min sambo ville så gärna vara med så jag får väl vänta....

    Är det positivt så blir det vårat första barn, planerat men samtidigt oväntat då vi inte tänkt börja förän efter jul....
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    håller tummarna! håll oss uppdaterade!
  4. 2
    håller tummarna! håll oss uppdaterade!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Hoppas att du får en plus på stickan ikväll! För min del fick jag inte ett plus förrän 5 dagar efter att mensen skulle ha kommit.
  6. 3
    Hoppas att du får en plus på stickan ikväll! För min del fick jag inte ett plus förrän 5 dagar efter att mensen skulle ha kommit.
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Ja det blev ett plus, ett mycket svagt plus... men ändå ett plus! Ska göra ett till imorgon bitti på morgon urinen och se om det blir tydligare då min sambo inte var riktigt övertygad... åter kommer med info imorgon....
  8. 4
    Ja det blev ett plus, ett mycket svagt plus... men ändå ett plus! Ska göra ett till imorgon bitti på morgon urinen och se om det blir tydligare då min sambo inte var riktigt övertygad... åter kommer med info imorgon....

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. Hoppas, hoppas inte?
    By Sugen på bebis :) in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 23:02
  5. Ny trend *hoppas, *hoppas..
    By Pippi in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar