Ni som plussat? Hur mår ni?
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Ni som plussat? Hur mår ni?

    Hur mår ni, ni som hunnit plussa hittills...?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Ni som plussat? Hur mår ni? Hur mår ni, ni som hunnit plussa hittills...?
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    svullen mage, sjukt trött på dagarna men super pigg på nätterna, idag började jag känna av illamåendet o bröstvårtorna har börjat ömma...
  4. 2
    svullen mage, sjukt trött på dagarna men super pigg på nätterna, idag började jag känna av illamåendet o bröstvårtorna har börjat ömma...
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Jag har inte fått så jätte mycket symtom än så länge. Är lite öm i brösten, men var mer för någon vecka sedan. Sen får jag halsbränna så fort jag äter något. Har inte börjat känna av så mycket illamående ännu.
  6. 3
    Jag har inte fått så jätte mycket symtom än så länge. Är lite öm i brösten, men var mer för någon vecka sedan. Sen får jag halsbränna så fort jag äter något. Har inte börjat känna av så mycket illamående ännu.
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Sjukt trött på dagarna, men har väldigt svårt för att sova på nätterna. Annars bar lite illamående ibland..
  8. 4
    Sjukt trött på dagarna, men har väldigt svårt för att sova på nätterna. Annars bar lite illamående ibland..
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Ja, svårt att sova sover dåligt gjorde jag oxå första veckan, men nu har det börjat bli bättre.. Nu sover jag hyffsat iaf igen..

    Och är så tacksam över att tröttheten och illamåendet inte har sparkat igång ännu.. Varje dag är en vinstlott!!
  10. 5
    Ja, svårt att sova sover dåligt gjorde jag oxå första veckan, men nu har det börjat bli bättre.. Nu sover jag hyffsat iaf igen..

    Och är så tacksam över att tröttheten och illamåendet inte har sparkat igång ännu.. Varje dag är en vinstlott!!
  11. Medlem sedan
    Dec 1998
    #6

    Som vanligt

    Jag har inga symptom alls nästan. Förra månaden var jag dock skengravid en hel vecka innan BIM och mådde småilla, men inte var det något i magen för det. Den här gången känner jag inte så mycket alls. Kanske att det drar lite i livmodern ibland.

    Men jag brukar inte ha så mycket symptom. Mina bröst har tex aldrig ömmat vid någon av mina graviditeter. De två första mådde jag heller inte illa det minsta. Däremot den tredje som slutade i MA så mådde jag småilla fram till v12 nånting. Får väl se hur det blir framöver.
  12. 6
    Som vanligt Jag har inga symptom alls nästan. Förra månaden var jag dock skengravid en hel vecka innan BIM och mådde småilla, men inte var det något i magen för det. Den här gången känner jag inte så mycket alls. Kanske att det drar lite i livmodern ibland.

    Men jag brukar inte ha så mycket symptom. Mina bröst har tex aldrig ömmat vid någon av mina graviditeter. De två första mådde jag heller inte illa det minsta. Däremot den tredje som slutade i MA så mådde jag småilla fram till v12 nånting. Får väl se hur det blir framöver.

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar