Får man slänga sig in här?
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Får man slänga sig in här?

    Hej!

    Får man hänga på trots att det börjar närma sig slutet?

    Väntar en lillebror med bf 4 februari. Har sedan innan en stor tjej som strax fyller 18 och tre grabbar födda -02, -04 och -05. Hängde här på aff i ankomstgrupper med alla grabbsen men sen kom jag av mig och har inte varit in här på väldigt länge. Men så halkade jag in igen på ett bananskal och bestämde mig för att utforska sajten igen. :-)
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  2. 1
    Får man slänga sig in här? Hej!

    Får man hänga på trots att det börjar närma sig slutet?

    Väntar en lillebror med bf 4 februari. Har sedan innan en stor tjej som strax fyller 18 och tre grabbar födda -02, -04 och -05. Hängde här på aff i ankomstgrupper med alla grabbsen men sen kom jag av mig och har inte varit in här på väldigt länge. Men så halkade jag in igen på ett bananskal och bestämde mig för att utforska sajten igen. :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Självklart får du det - välkommen! Maria heter jag, har en 02:a, en 05:a och bf 9/2.
  4. 2
    Självklart får du det - välkommen! Maria heter jag, har en 02:a, en 05:a och bf 9/2.
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3

    Klart att du får det!

    Tycker bara det är roligt när fler hittar hit, det gör väl inget att det inte är så långt kvar, det kommer ju en tid efteråt också.

    Jessica heter jag, fyller 34 år nästa vecka, är gift och väntar fjärde barnet med BF den 13:e februari. Mina andra barn är 8½ och 5½ och snart 1½ år.
  6. 3
    Klart att du får det! Tycker bara det är roligt när fler hittar hit, det gör väl inget att det inte är så långt kvar, det kommer ju en tid efteråt också.

    Jessica heter jag, fyller 34 år nästa vecka, är gift och väntar fjärde barnet med BF den 13:e februari. Mina andra barn är 8½ och 5½ och snart 1½ år.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Tackar! Då har du ett par som är jämnåriga med mina. :-)
  8. 4
    Tackar! Då har du ett par som är jämnåriga med mina. :-)
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tack!

    Ju fler desto roligare säger man ju. :-)

    Kul med fler som har "många" barn (allt över tre brukar ju räknas som många har jag märkt, tre är gränsfall). :-)
  10. 5
    Tack!

    Ju fler desto roligare säger man ju. :-)

    Kul med fler som har "många" barn (allt över tre brukar ju räknas som många har jag märkt, tre är gränsfall). :-)
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Välkommen hit! Eller ska man säga tillbaka?
    Kul att det fortfarande dimper ner nya!
    Jag heter Åsa och har två killar sen förut, en 04 och en 08. Är egentligen beräknad till 26 januari, men har hängt mest i febgruppen!
  12. 6
    Välkommen hit! Eller ska man säga tillbaka?
    Kul att det fortfarande dimper ner nya!
    Jag heter Åsa och har två killar sen förut, en 04 och en 08. Är egentligen beräknad till 26 januari, men har hängt mest i febgruppen!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Tack tack! Du räknar med att gå över då? ;-)

    Själv så är jag lite mitt på linjen för jan och feb, mina barn har varit punktliga och fötts dagen efter bf, på bf och en vecka innan. Så håller lillebror statistiken så blir det väl sista veckan i jan.

    Vi skojar lite här hemma om vilken av de kommande födelsedagarna som vi kommer att fira på bb (förutom lillebror då). Dottern fyller nämligen 18 jan och jag 17 feb. *s* Vore trevligt om lillebror har hyfs att skaffa sig en egen iaf. *s*
  14. 7
    Tack tack! Du räknar med att gå över då? ;-)

    Själv så är jag lite mitt på linjen för jan och feb, mina barn har varit punktliga och fötts dagen efter bf, på bf och en vecka innan. Så håller lillebror statistiken så blir det väl sista veckan i jan.

    Vi skojar lite här hemma om vilken av de kommande födelsedagarna som vi kommer att fira på bb (förutom lillebror då). Dottern fyller nämligen 18 jan och jag 17 feb. *s* Vore trevligt om lillebror har hyfs att skaffa sig en egen iaf. *s*
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    självklart är du välkommen, jag väntar en liten tjej 7 feb har en tjej sedan innan som är född 03
  16. 8
    självklart är du välkommen, jag väntar en liten tjej 7 feb har en tjej sedan innan som är född 03
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Hej och välkommen! Om jag inte misstar mig har vi dessutom setts på Sjalbarn tidigare. Jag använder nicket solanna där.

    Kul att du har hittat hit!
  18. 9
    Hej och välkommen! Om jag inte misstar mig har vi dessutom setts på Sjalbarn tidigare. Jag använder nicket solanna där.

    Kul att du har hittat hit!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Stämmer bra det, jag hänger på sb också men det har varit sporadiskt ett tag då sjalbarnen blivit så stora. :-)
  20. 10
    Stämmer bra det, jag hänger på sb också men det har varit sporadiskt ett tag då sjalbarnen blivit så stora. :-)
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Tack! :-)
  22. 11
    Tack! :-)
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    Ja, jag gjorde det från början i allafall! Första är född bf+1 och andra är född bf+9.

    Vi får väl se när denna behagar komma ut!
    Sambon gissar på 1/2 och jag gissar på 21/1!
    Båda mina syskonbarn (och tre av deras kusiner) är födda den 21 (i olika månder dock), min största är född 2/1, min andra 21/7, så vi gissar på att det blir ett datum med 2 och 1 i...
  24. 12
    Ja, jag gjorde det från början i allafall! Första är född bf+1 och andra är född bf+9.

    Vi får väl se när denna behagar komma ut!
    Sambon gissar på 1/2 och jag gissar på 21/1!
    Båda mina syskonbarn (och tre av deras kusiner) är födda den 21 (i olika månder dock), min största är född 2/1, min andra 21/7, så vi gissar på att det blir ett datum med 2 och 1 i...
  25. Medlem sedan
    Aug 2001
    #13
    Välkommen hit! Måste fråga - jag känner igen ditt nick - är det möjligen så att din -05:a är född i oktober??? Jag har en son född aug -03 och en dotter född i okt -05
  26. 13
    Välkommen hit! Måste fråga - jag känner igen ditt nick - är det möjligen så att din -05:a är född i oktober??? Jag har en son född aug -03 och en dotter född i okt -05
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Han är född i nov -05 men jag har hängt i 05 höstbarn om det kan vara därifrån.

    Fast när jag tänker efter så var jag ju beräknad i slutet av oktober enligt sm ända fram till rul då vi blev petade tillbaka tre veckor. Det hade jag nästan glömt! Så jo, jag började nog med att skriva i ankomst oktober. :-)
  28. 14
    Han är född i nov -05 men jag har hängt i 05 höstbarn om det kan vara därifrån.

    Fast när jag tänker efter så var jag ju beräknad i slutet av oktober enligt sm ända fram till rul då vi blev petade tillbaka tre veckor. Det hade jag nästan glömt! Så jo, jag började nog med att skriva i ankomst oktober. :-)
  29. Medlem sedan
    Nov 2000
    #15

    Välkommen!

    Tror minsann att jag känner igen ditt nick från ett annat forum, kan det stämma?

    Hoppas du kommer trivas här!
    Mia med Emma -01, Theo -03 & Saga -10

    Bloggar lite lätt på http://miasalskadebarn.blogspot.com/
  30. 15
    Välkommen! Tror minsann att jag känner igen ditt nick från ett annat forum, kan det stämma?

    Hoppas du kommer trivas här!
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16
    Välkommen hit. Ulrika heter jag och 2 pojkar och en flicka. Födda 02,04 och 07. Är beräknad till den 22e feb
  32. 16
    Välkommen hit. Ulrika heter jag och 2 pojkar och en flicka. Födda 02,04 och 07. Är beräknad till den 22e feb
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17
    Hej och välkommen hit. Jag väntar min trea med bf 13 februari.
  34. 17
    Hej och välkommen hit. Jag väntar min trea med bf 13 februari.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Stämmer nog bra det. ;-)
  36. 18
    Stämmer nog bra det. ;-)
  37. Medlem sedan
    Sep 2006
    #19
    Hej och välkommen. Självklart är du välkommen hit oavsett i vilken vecka vi är i.
    Detta är ett underbart gäng och inga frågor är konstiga eller fel, alla försöker stötta och peppa när det behövs. Ett härligt gäng helt enkelt.
    Jag är 34 år och väntar mitt fjärde barn. Kommer att bli igångsatt någon gång i v 38 då jag har två snabba förlossningar bakom mig där jag inte hunnit in till BB. Denna gång ska det vara lite mer under ordnade förhållande.
  38. 19
    Hej och välkommen. Självklart är du välkommen hit oavsett i vilken vecka vi är i.
    Detta är ett underbart gäng och inga frågor är konstiga eller fel, alla försöker stötta och peppa när det behövs. Ett härligt gäng helt enkelt.
    Jag är 34 år och väntar mitt fjärde barn. Kommer att bli igångsatt någon gång i v 38 då jag har två snabba förlossningar bakom mig där jag inte hunnit in till BB. Denna gång ska det vara lite mer under ordnade förhållande.
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Lite avundsjuk är jag allt. Jag har fyra snabba förlossningar bakom mig. Sist hann vi med knapp marginal in till förlossningen så jag hade välkomnat ett igångsättningsdatum.

    Tyvärr så verkar de inte så pigga på det här utan vad jag har erbjudits är täta kontroller av tappen och eventuellt hinnsvepning. Men det vill jag ju inte för drar det inte igång direkt är man ju hemma i samma sits som innan. Det är ju just för att man ska hinna in som man vill ha ett datum. Är inte rädd för förlossningen i sig men rädd för att inte hinna in i tid eller att det ska dra igång när maken är på jobbet och att han inte ska hinna osv.

    Man får ta en dag i taget.
  40. 20
    Lite avundsjuk är jag allt. Jag har fyra snabba förlossningar bakom mig. Sist hann vi med knapp marginal in till förlossningen så jag hade välkomnat ett igångsättningsdatum.

    Tyvärr så verkar de inte så pigga på det här utan vad jag har erbjudits är täta kontroller av tappen och eventuellt hinnsvepning. Men det vill jag ju inte för drar det inte igång direkt är man ju hemma i samma sits som innan. Det är ju just för att man ska hinna in som man vill ha ett datum. Är inte rädd för förlossningen i sig men rädd för att inte hinna in i tid eller att det ska dra igång när maken är på jobbet och att han inte ska hinna osv.

    Man får ta en dag i taget.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Slänga mat
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 10:39
  2. Slänga slänga slänga
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 14:08
  3. nu ska jag slänga mig
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 01:32
  4. vad kan man slänga ner mer i en
    By pallella in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 16:20
  5. slänga in
    By Anonym in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 23:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar