Sällar mig hit med
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Sällar mig hit med

    Mitt bf ligger 30/7 så jag sällar mig till augustigruppen också. KÄnns mer som att man är fas i graviditeten med bf augusti än juli där jag också håller till
    Där ligger dom flesta en-två-tre veckor före och "kommit längre"
    ♥ Medina 25/4-01 ღ & ღ Milton 5/8-10 ♥
  2. 1
    Sällar mig hit med Mitt bf ligger 30/7 så jag sällar mig till augustigruppen också. KÄnns mer som att man är fas i graviditeten med bf augusti än juli där jag också håller till
    Där ligger dom flesta en-två-tre veckor före och "kommit längre"
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Välkommen hit! Jag skriver också i båda grupperna eftersom jag med största sannolikhet kommer att snittas i juli. Men jag kommer nog mest hänga här eftersom dom som skriver här är mer i samma fas av graviditeten som mig.
  4. 2
    Välkommen hit! Jag skriver också i båda grupperna eftersom jag med största sannolikhet kommer att snittas i juli. Men jag kommer nog mest hänga här eftersom dom som skriver här är mer i samma fas av graviditeten som mig.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Välkommen du också!

    Välkommen hit! Jag förstår att det känns lite som att alla är flera veckor före en själv. Min tvåa var beräknad till slutet av juli och då är man ju liksom alltid sist med allt.
  6. 3
    Välkommen du också! Välkommen hit! Jag förstår att det känns lite som att alla är flera veckor före en själv. Min tvåa var beräknad till slutet av juli och då är man ju liksom alltid sist med allt.

Liknande trådar

  1. Sällar mig
    By Cendrillona in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 10:39
  2. Sällar mig
    By Elin med E,H&A in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 08:52
  3. Sällar mig hit igen....
    By Eriksdotte in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:34
  4. Även HMK sällar sig....
    By Ziggy in forum Sport
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 19:47
  5. Nu sällar jag mig till er!
    By mamma m två pojkar in forum _0707 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar