Det blev inget denna månad men....
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Det blev inget denna månad men....

    Innan jag hann göra det tredje testet då det andra var ett mycket svagt plus så kom min mens.
    Det känns varken tungt eller jobbigt då vi har planerat att skaffa barn men först efter jul då vi ska flyga till andra sidan jorden och dyka i några veckor så hade vi bestämt oss för att vänta då jag vill dyka...

    Men jag önskar alla här underbara graviditeter och så hoppas jag att få flytta in i någon ankomstgrupp till våren!
  2. 1
    Det blev inget denna månad men.... Innan jag hann göra det tredje testet då det andra var ett mycket svagt plus så kom min mens.
    Det känns varken tungt eller jobbigt då vi har planerat att skaffa barn men först efter jul då vi ska flyga till andra sidan jorden och dyka i några veckor så hade vi bestämt oss för att vänta då jag vill dyka...

    Men jag önskar alla här underbara graviditeter och så hoppas jag att få flytta in i någon ankomstgrupp till våren!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Trist att mensen kom till slut i alla fall. Det måste ju ha varit ett tidigt missfall eftersom du fick ett svagt plus först. Men bra att du är så positiv! Lycka till i vår! Och ha en trevlig resa!
  4. 2
    Trist att mensen kom till slut i alla fall. Det måste ju ha varit ett tidigt missfall eftersom du fick ett svagt plus först. Men bra att du är så positiv! Lycka till i vår! Och ha en trevlig resa!
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Tråkigt

    Tråkigt att det inte blev något den här gången! Ni får ladda igen efter er dyksemester! Lycka till!

    Kram
    Ziro
  6. 3
    Tråkigt Tråkigt att det inte blev något den här gången! Ni får ladda igen efter er dyksemester! Lycka till!

    Kram
    Ziro

Liknande trådar

  1. Inget denna månad
    By femmanPåG in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 19:34
  2. Inget denna månad..
    By tess-79 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 06:50
  3. INget denna månad...
    By Dee-Dee in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 12:32
  4. Det blev inget denna månad
    By frihet in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 13:50
  5. Blev inget FET denna månad
    By carisma in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar