Det här känns inte bra...
_1007 Julibarn
  1. Kanske?
    #1

    Det här känns inte bra...

    Först vill jag tacka för era tröstande ord på mitt förra inlägg!!!

    Jag småblöder fortfarande, fast inte hela tiden. Får små "attacker" med mensont. Har knappt mått illa alls idag. Fryser och har huvudvärk. Känner mig inte ett dugg gravid längre.

    Ringde MVC imorse. Hon sa att blödningen i sig inte alls behöver betyda något. Men att bristen på illamående "inte var ngt gott tecken".
    Hon rådde mig att sjukskriva mig (skulle jobbat helgen) och helt enkelt bara vänta och se.

    Jag har min första tid hos BM inbokad på tisdag morgon så då får jag väl veta hoppas jag. Känns som en evighet tills dess!

    Ha en bra helg allihop! Själv ska jag krama sonen lite extra och försöka att inte oroa mig för mycket.
  2. 1
    Det här känns inte bra... Först vill jag tacka för era tröstande ord på mitt förra inlägg!!!

    Jag småblöder fortfarande, fast inte hela tiden. Får små "attacker" med mensont. Har knappt mått illa alls idag. Fryser och har huvudvärk. Känner mig inte ett dugg gravid längre.

    Ringde MVC imorse. Hon sa att blödningen i sig inte alls behöver betyda något. Men att bristen på illamående "inte var ngt gott tecken".
    Hon rådde mig att sjukskriva mig (skulle jobbat helgen) och helt enkelt bara vänta och se.

    Jag har min första tid hos BM inbokad på tisdag morgon så då får jag väl veta hoppas jag. Känns som en evighet tills dess!

    Ha en bra helg allihop! Själv ska jag krama sonen lite extra och försöka att inte oroa mig för mycket.
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Jag lider verkligen med dig just nu,det är oron som är värst
    Håller tummarna för dig.
  4. 2
    Jag lider verkligen med dig just nu,det är oron som är värst
    Håller tummarna för dig.
  5. Ecorelle
    #3
    Hu, vad jobbigt! Vet precis hur jobbigt det är! Har du möjlighet tycker jag att du kan söka akut för det här, det brukar kännas bättre att veta än att gå och oroa sig. Jag har också haft några dagar då jag mått bra ( därav mitt VUL den här gången, var helt övertygad om att allt gått åt skogen igen ) men sedan har illamåendet kommit tillbaka igen.
    Kram! Tänker på dig idag...
  6. 3
    Hu, vad jobbigt! Vet precis hur jobbigt det är! Har du möjlighet tycker jag att du kan söka akut för det här, det brukar kännas bättre att veta än att gå och oroa sig. Jag har också haft några dagar då jag mått bra ( därav mitt VUL den här gången, var helt övertygad om att allt gått åt skogen igen ) men sedan har illamåendet kommit tillbaka igen.
    Kram! Tänker på dig idag...
  7. Kanske?
    #4
    Tack! Jag har slutat blöda och illamåendet är tillbaks så jag har börjat hoppas liiite igen. Men vågar ändå inte hoppas helt innan besöket hos BM på tisdag!
  8. 4
    Tack! Jag har slutat blöda och illamåendet är tillbaks så jag har börjat hoppas liiite igen. Men vågar ändå inte hoppas helt innan besöket hos BM på tisdag!
  9. Kanske?
    #5
    Tack! Det har slutat blöda och jag mår pyton igen (tänk att man kan bli glad för det! ) så jag väntar tills tisdag i alla fall. Känner mig något lugnare nu, även om jag inte vågar hoppas helt ännu.
    Kram!
  10. 5
    Tack! Det har slutat blöda och jag mår pyton igen (tänk att man kan bli glad för det! ) så jag väntar tills tisdag i alla fall. Känner mig något lugnare nu, även om jag inte vågar hoppas helt ännu.
    Kram!

Liknande trådar

  1. Känns inte bra att inte kunna vara med
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 19:51
  2. Känns inte så bra..
    By Ealina in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:31
  3. Känns det inte
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 20:17
  4. Det känns inte bra...
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 11:26
  5. Känns inte bra..
    By An&Am in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar