Uppdatering!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Uppdatering!

    Och jodå, denna gång satt allt på rätt plats. Det enda tråliga med ett så pass tidigt vul är ju att det inte gick att se så mkt, haha.. Men jag fick iaf se att "nått" satt på rätt plats. Så om nu allt går som det ska så kikar det ut en liten i månadsskiftet juli/augusti nån gång.. Så nu känns det jättebra.

    (Ojojoj, men ibland undrar jag om vi e kloka! :P )
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Uppdatering! Och jodå, denna gång satt allt på rätt plats. Det enda tråliga med ett så pass tidigt vul är ju att det inte gick att se så mkt, haha.. Men jag fick iaf se att "nått" satt på rätt plats. Så om nu allt går som det ska så kikar det ut en liten i månadsskiftet juli/augusti nån gång.. Så nu känns det jättebra.

    (Ojojoj, men ibland undrar jag om vi e kloka! :P )
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    härligt! vilken vecka är du i nu då v6 eller 7? roligt med en sommarbebis, men tvivlar du lite nu då med tanke på vad du skriver i parentesen. fast det är klart, så är det kanske med de flesta att man kan tveka lite fram o tillbaka. stort steg att skaffa barn juh.

    kram
  4. 2
    härligt! vilken vecka är du i nu då v6 eller 7? roligt med en sommarbebis, men tvivlar du lite nu då med tanke på vad du skriver i parentesen. fast det är klart, så är det kanske med de flesta att man kan tveka lite fram o tillbaka. stort steg att skaffa barn juh.

    kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    v 7.. nej då, vi tvivlar eg inte.. Vi vill ju båa och har velat länge. men samtidigt så är det ju superskönt med lite större barn.. De är ju så självgående nu.. Sover hela nätter, hämtar vatten själva om de är törstiga osv

    men å andra sidan har man ju lite mer tid att njuta av bebben då.. man får tänka så...
  6. 3
    v 7.. nej då, vi tvivlar eg inte.. Vi vill ju båa och har velat länge. men samtidigt så är det ju superskönt med lite större barn.. De är ju så självgående nu.. Sover hela nätter, hämtar vatten själva om de är törstiga osv

    men å andra sidan har man ju lite mer tid att njuta av bebben då.. man får tänka så...

Liknande trådar

  1. Uppdatering
    By Josefine med trean in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 17:28
  2. Uppdatering
    By Gossan v37 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 14:46
  3. Uppdatering
    By sussie72 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:36
  4. uppdatering av BF
    By jomaan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 00:20
  5. Uppdatering!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar