mina barns pappa
_0307 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    mina barns pappa

    är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  2. 1
    mina barns pappa är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Men

    fy *** så hemskt! Hoppas att du tagit barnen med dej & lämnat honom! Och jag hoppas & önskar av hela mitt hjärta att ni fått hjälp att bearbeta det som hänt!

    Kram!

    Maria m Daniel
    Maria m C-95, N-99 & D-03 . Lillasyster Evelina född 090702. Lillebror Mikael 100911.
  4. 2
    Men fy *** så hemskt! Hoppas att du tagit barnen med dej & lämnat honom! Och jag hoppas & önskar av hela mitt hjärta att ni fått hjälp att bearbeta det som hänt!

    Kram!

    Maria m Daniel
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Oj...

    vet inte vad jag ska skriva...

    Vad hemskt ... hoppas du har lyckats komma ifrån honom och att du har familj/vänner runt dig som stöttar o finns där för dej o barnen.

    Styrkekramar Gullan
  6. 3
    Oj... vet inte vad jag ska skriva...

    Vad hemskt ... hoppas du har lyckats komma ifrån honom och att du har familj/vänner runt dig som stöttar o finns där för dej o barnen.

    Styrkekramar Gullan
  7. Anonym
    #4
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma och vi har varit separerade i 2 år och nu har mitt barn börjat att berätta första gången jag misstänkte det var hösten 07
  8. 4
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma och vi har varit separerade i 2 år och nu har mitt barn börjat att berätta första gången jag misstänkte det var hösten 07
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Näe,

    Fy vad jobbigt för er, jag skickar all styrka och kraft till dig så du orkar kämpa, och jag hoppas att ni får all hjälp ni behöver!!
  10. 5
    Näe, Fy vad jobbigt för er, jag skickar all styrka och kraft till dig så du orkar kämpa, och jag hoppas att ni får all hjälp ni behöver!!

Liknande trådar

  1. mina barns pappa
    By Anonym in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 18:57
  2. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 23:25
  3. Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-)
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:46
  4. Mina barns fantastiska pappa
    By Maria med S&A in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar