mina barns pappa
_0409 Septemberbarn
  1. Anonym
    #1

    mina barns pappa

    är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  2. 1
    mina barns pappa är pedofil
    inte nog med mitt barn utan även har han varit på grannens barn
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Det låter fruktansvärt. Jag hoppas att du har någon som kan stötta dig och ditt barn. Kram
  4. 2
    Det låter fruktansvärt. Jag hoppas att du har någon som kan stötta dig och ditt barn. Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    fy fan vad ruggigt, ryser....... uff, kom det som en nyhet? har ni sep nu eller tidigare?
  6. 3
    fy fan vad ruggigt, ryser....... uff, kom det som en nyhet? har ni sep nu eller tidigare?
  7. Anonym
    #4
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma och vi har varit separerade i 2 år och nu har mitt barn börjat att berätta första gången jag misstänkte det var hösten 07
  8. 4
    allt e polisanmält detta e bara andra polisanmälan ifrån mig och jag fick reda på det i fredags av det andra barnets mamma och vi har varit separerade i 2 år och nu har mitt barn börjat att berätta första gången jag misstänkte det var hösten 07
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    usch, lycka till
  10. 5
    usch, lycka till
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Stackar ditt barn och grannens barn. Bra att ni polisanmält. Han ska inte vara i närheten av barn. Som någon annan skrev så hoppas jag också att ni får bra hjälp att komma vidare och stöd.
    Det är svårt att skydda sitt barn mot sånt här. Jag är själv livrädd att någon närstående/vän ska vara pedofil och göra mina barn något ont.
  12. 6
    Stackar ditt barn och grannens barn. Bra att ni polisanmält. Han ska inte vara i närheten av barn. Som någon annan skrev så hoppas jag också att ni får bra hjälp att komma vidare och stöd.
    Det är svårt att skydda sitt barn mot sånt här. Jag är själv livrädd att någon närstående/vän ska vara pedofil och göra mina barn något ont.

Liknande trådar

  1. mina barns pappa
    By Anonym in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 18:57
  2. mina barns pappa
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 14:12
  3. Ok, mina barns pappa är ett bra ex ;-)
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:46
  4. Mina barns fantastiska pappa
    By Maria med S&A in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar