Ni då, vad önskar ni er i julklapp?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Ni då, vad önskar ni er i julklapp?

    Utöver snälla barn, fred på jorden, ingen svält osv.

    Någon intressant bok? Spa-helg? Kläder? Smink? Gym-kort?
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  2. 1
    Ni då, vad önskar ni er i julklapp? Utöver snälla barn, fred på jorden, ingen svält osv.

    Någon intressant bok? Spa-helg? Kläder? Smink? Gym-kort?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Jag önskar mig en Ipod Nano - röd

    Sedan vill jag ha en parfym, en ansiktsbehandling, nya handskar, bidrag till nya stövlar, en mini-laptop, mobilt bredband, personlig tränare...

    Ska jag fortsätta
  4. 2
    Jag önskar mig en Ipod Nano - röd

    Sedan vill jag ha en parfym, en ansiktsbehandling, nya handskar, bidrag till nya stövlar, en mini-laptop, mobilt bredband, personlig tränare...

    Ska jag fortsätta
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Jag ser alltid så fina saker som jag tänker att jag ska önska mig. Sen glömmer jag bort dem och när någon frågar så har jag ingen aning. Fast just idag har jag önskat mig nya fina skidhandskar i goretex.
  6. 3
    Jag ser alltid så fina saker som jag tänker att jag ska önska mig. Sen glömmer jag bort dem och när någon frågar så har jag ingen aning. Fast just idag har jag önskat mig nya fina skidhandskar i goretex.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Snygg ullkappa eller nån annan snyggjacka. I övrigt inget tror jag.
  8. 4
    Snygg ullkappa eller nån annan snyggjacka. I övrigt inget tror jag.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    ett syskon till sonen =)
  10. 5
    ett syskon till sonen =)
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    dyra saker

    som en ny laptop och en bra kamera drömer jag om men det vet jag att jag inte får

    sedan hittade jag ett snyggt handgjortsmycke igår fanns flera motiv att välja på och jag vet iof att jag får en av dom av dottern

    böcker är aldrig fel inte scrapbookingsaker heller

    sjalar älskar jag
    jag samlar på lite udda änglar

    och jag gillar att få hantverk
  12. 6
    dyra saker som en ny laptop och en bra kamera drömer jag om men det vet jag att jag inte får

    sedan hittade jag ett snyggt handgjortsmycke igår fanns flera motiv att välja på och jag vet iof att jag får en av dom av dottern

    böcker är aldrig fel inte scrapbookingsaker heller

    sjalar älskar jag
    jag samlar på lite udda änglar

    och jag gillar att få hantverk
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    jag önskar mig en helt galet snygg...

    ...ring av mannen som jag hintade om för ett tag sedan
    Fast i år har jag verkligen inte den blekaste i övrigt... inet alls!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  14. 7
    jag önskar mig en helt galet snygg... ...ring av mannen som jag hintade om för ett tag sedan
    Fast i år har jag verkligen inte den blekaste i övrigt... inet alls!
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Det är väl inte Tomtens uppgift - då får du skicka önskelistan till Strutsen
  16. 8
    Det är väl inte Tomtens uppgift - då får du skicka önskelistan till Strutsen
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    Tja...

    en 25 000-milaservice på bilen (inkl. kamremsbyte) typ...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  18. 9
    Tja... en 25 000-milaservice på bilen (inkl. kamremsbyte) typ...
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Parfym, hudkräm, en väska, en konsert, böcker. Önskelistan är både för jul och födelsedagen i början av januari
  20. 10
    Parfym, hudkräm, en väska, en konsert, böcker. Önskelistan är både för jul och födelsedagen i början av januari
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11
    Det beror väl på vem som är tomte. tomten är far till alla barnen ju.
  22. 11
    Det beror väl på vem som är tomte. tomten är far till alla barnen ju.
  23. Salander
    #12
    Ledigt, bara det faktiskt
  24. 12
    Ledigt, bara det faktiskt
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Sömn? Prylmässigt sett? Realistiskt eller ej? Jag vill ha en ny bil, men an spa-helg eller frisörbesök hade suttit fint, eller en snygg kappa
  26. 13
    Sömn? Prylmässigt sett? Realistiskt eller ej? Jag vill ha en ny bil, men an spa-helg eller frisörbesök hade suttit fint, eller en snygg kappa
  27. Medlem sedan
    Aug 2000
    #14
    Ja, det är sant...

    Hemma hos oss är maken den som går och köper tidningen på julafton - men han tomtar hos grannen så jag hoppas att han bara delar ut julklappar till barnen
  28. 14
    Ja, det är sant...

    Hemma hos oss är maken den som går och köper tidningen på julafton - men han tomtar hos grannen så jag hoppas att han bara delar ut julklappar till barnen
  29. mandelblomma
    #15
    en Lancome hudcreme som är svår att få tag på som jag äääälskar.
    Något vackert smycke, en ring som jag sett kanske eller ett par örhängen i vitt guld....
    spaa helg är aldrig fel heller och jag älskar böcker, rött gott vin och dyr mörk choklad
  30. 15
    en Lancome hudcreme som är svår att få tag på som jag äääälskar.
    Något vackert smycke, en ring som jag sett kanske eller ett par örhängen i vitt guld....
    spaa helg är aldrig fel heller och jag älskar böcker, rött gott vin och dyr mörk choklad
  31. Medlem sedan
    Jul 2002
    #16
    Ja det får vi verkligen hoppas.
  32. 16
    Ja det får vi verkligen hoppas.
  33. Medlem sedan
    Sep 2006
    #17
    *iihihihi* jag älskar den filmen!!!
  34. 17
    *iihihihi* jag älskar den filmen!!!
  35. Medlem sedan
    Sep 2000
    #18
    Har sett en guldring med mitt stjärntecken i diamanter för ca 25000 som skulle passa perfekt, men jag är inte kräsen... Hanne Vibeke Holst´s senaste bok, en vit trägrind i gammal stil med fin brevlåda på, eller en prenumeration på Drömhem & Trädgård.
  36. 18
    Har sett en guldring med mitt stjärntecken i diamanter för ca 25000 som skulle passa perfekt, men jag är inte kräsen... Hanne Vibeke Holst´s senaste bok, en vit trägrind i gammal stil med fin brevlåda på, eller en prenumeration på Drömhem & Trädgård.
  37. Medlem sedan
    Jun 2007
    #19
    Lite olika alternativ har jag gett till maken, VÄLDIGT tydliga önskelistor är det enda som funkar, annars får han hispan i trånga affärer.

    Parfym eller ett speciellt halsband eller några kläder (perfekt, hans bästa kompis är även min väninna, så hon kan visa honom i affären om han vill köpa det) alternativt grejer (smink eller kroppsvård/doft från Body Shop).
  38. 19
    Lite olika alternativ har jag gett till maken, VÄLDIGT tydliga önskelistor är det enda som funkar, annars får han hispan i trånga affärer.

    Parfym eller ett speciellt halsband eller några kläder (perfekt, hans bästa kompis är även min väninna, så hon kan visa honom i affären om han vill köpa det) alternativt grejer (smink eller kroppsvård/doft från Body Shop).
  39. Medlem sedan
    Mar 2005
    #20

    Oj!

    Det var inte illa det

    Vad har Ipod Nano för bra finesser som gör att du vill ha just en sån då? Har inte gett mig på en sån än :P
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  40. 20
    Oj! Det var inte illa det

    Vad har Ipod Nano för bra finesser som gör att du vill ha just en sån då? Har inte gett mig på en sån än :P
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad önskar jag mig i julklapp?
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 18:50
  2. Vad jag önskar mig i julklapp:
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-30, 16:32
  3. Vad önskar DU dig i julklapp?
    By Rudolf in forum Hem & fritid
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 08:13
  4. Vad önskar sig era 00-or i julklapp??
    By HeidiN72 in forum _00 Alla barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 00:41
  5. vad önskar du dig i julklapp?
    By femella in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar