Jag är på smällen!
Försöker bli med barn
  1. Filliduttan
    #1

    Jag är på smällen!

    Är så himla glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Som jag skrivit om tidigare så började jag ju med glandin 25, B6 och progersterALL.
    Och då tog det sig på första försöket.
    Fick ju lite spottings för en vecka sen, men det var väldigt lite denna gång.

    Jag vågar så klart inte ta ut segern i förskott, men jag är så jävla glad. Trodde verkligen aldrig att det skulle ta sig eftersom min kropp krånglat så sedan jag tog ut kopparspiralen, men tji fick jag!

    Jag har stickningar i magen och är supertrött, annars känner jag ingenting än.

    Nu hoppas jag att Ni andra ochså plussar snart så ses vi i ankomstgruppen!

    LYCKA TILL ALLA NI GOA UNDERBARA!!!!
  2. 1
    Jag är på smällen! Är så himla glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Som jag skrivit om tidigare så började jag ju med glandin 25, B6 och progersterALL.
    Och då tog det sig på första försöket.
    Fick ju lite spottings för en vecka sen, men det var väldigt lite denna gång.

    Jag vågar så klart inte ta ut segern i förskott, men jag är så jävla glad. Trodde verkligen aldrig att det skulle ta sig eftersom min kropp krånglat så sedan jag tog ut kopparspiralen, men tji fick jag!

    Jag har stickningar i magen och är supertrött, annars känner jag ingenting än.

    Nu hoppas jag att Ni andra ochså plussar snart så ses vi i ankomstgruppen!

    LYCKA TILL ALLA NI GOA UNDERBARA!!!!
  3. Längtar efter 2an
    #2
    Hurra! Stort grattis!

    Nu måste du berätta om det här Glandin 25, B6 och ProgesterALL. Vad är det, hur får man tag på det och vad kostar det?

    Kram
  4. 2
    Hurra! Stort grattis!

    Nu måste du berätta om det här Glandin 25, B6 och ProgesterALL. Vad är det, hur får man tag på det och vad kostar det?

    Kram
  5. Filliduttan
    #3
    Tack!!!
    Googla lite så får du läsa om det. Det tog tid för mig att hitta ordentligt med fakta för att jag skulle "slå till" haha Kortfattat så ska Glandinet göra slemhinnan tjockare så att ägget har lättare att fästa. Massor har blivit gravida på första försöket med dessa... Kostar ca 230kr på nätet och det räcker nog 3 månader tror jag (hann ju inte göra slut på dem) man skall äta dem från ÄL till BIM... Finns massor att läsa på "Familjeliv" Sen progersterALL, är en kräm med bioidentiskt progesteron. Jag har ju haft problem med mitt blödningsmönster och jag tror min slemhinna stötts bort INNAN ens ägget hunnit dit...Men googla och läs på! (finns på harmoni.se)

    Hoppas det kan hjälpa fler än mig!
  6. 3
    Tack!!!
    Googla lite så får du läsa om det. Det tog tid för mig att hitta ordentligt med fakta för att jag skulle "slå till" haha Kortfattat så ska Glandinet göra slemhinnan tjockare så att ägget har lättare att fästa. Massor har blivit gravida på första försöket med dessa... Kostar ca 230kr på nätet och det räcker nog 3 månader tror jag (hann ju inte göra slut på dem) man skall äta dem från ÄL till BIM... Finns massor att läsa på "Familjeliv" Sen progersterALL, är en kräm med bioidentiskt progesteron. Jag har ju haft problem med mitt blödningsmönster och jag tror min slemhinna stötts bort INNAN ens ägget hunnit dit...Men googla och läs på! (finns på harmoni.se)

    Hoppas det kan hjälpa fler än mig!
  7. en 4:a snart?
    #4
    GRATTIS!!! Jag testade oxså glandin25 och blev gravid, sen vet man väl aldrig om det var det som gjorde det men ändå... Det blir augusti för dig oxså då... Ses i den gruppen! Lycka till!!! Kram
  8. 4
    GRATTIS!!! Jag testade oxså glandin25 och blev gravid, sen vet man väl aldrig om det var det som gjorde det men ändå... Det blir augusti för dig oxså då... Ses i den gruppen! Lycka till!!! Kram
  9. bebis 2010?
    #5
    grattis =))
  10. 5
    grattis =))
  11. Medlem sedan
    Nov 2009
    #6
    GRATTIS! =) verkar som fler å fler får sina +! härligt med positiva resultat!! =)
  12. 6
    GRATTIS! =) verkar som fler å fler får sina +! härligt med positiva resultat!! =)
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Super GRATTIS.... så underbart!!!!!! Det finns ingen som önskar mer än JAG att vi ses i aug gruppen!!!!! Kramar
  14. 7
    Super GRATTIS.... så underbart!!!!!! Det finns ingen som önskar mer än JAG att vi ses i aug gruppen!!!!! Kramar
  15. Medlem sedan
    Apr 2009
    #8
    Grattis kära filiduttan, kul att se plus!

    Kram
  16. 8
    Grattis kära filiduttan, kul att se plus!

    Kram
  17. Ealina
    #9

    Nejmen! Oooh!!!

    Massamassa grattis!!!!!!! Vad roligt att det funkade!!!

    Det där verkar vara en superkombo, hihi. Kanske skulle jag ta och testa det med? *hoppfull nu*

    Många kramar och lycka till!! Tänka sig att du ska få en liten i sommar!
  18. 9
    Nejmen! Oooh!!! Massamassa grattis!!!!!!! Vad roligt att det funkade!!!

    Det där verkar vara en superkombo, hihi. Kanske skulle jag ta och testa det med? *hoppfull nu*

    Många kramar och lycka till!! Tänka sig att du ska få en liten i sommar!
  19. Medlem sedan
    Jan 2009
    #10
    Åh så roligt!! Ett jätte stort grattis och lycka till!!
  20. 10
    Åh så roligt!! Ett jätte stort grattis och lycka till!!
  21. Medlem sedan
    Oct 2005
    #11

    ÅÅåhh.. GRATTIS I MASSOR!!

    Villken kombo!! Kanske är något man ska ta o beställa hem da..
    Försöka kan man ju alltid.. eller nått...
    Tack för tipset!

    Lycka till nu gumman!!
    Håller tummarna för att allt blir toppen, o att du får dig en liten rar mjuk bebis till sommaren!!

    Kramar o Lycka till!!
  22. 11
    ÅÅåhh.. GRATTIS I MASSOR!! Villken kombo!! Kanske är något man ska ta o beställa hem da..
    Försöka kan man ju alltid.. eller nått...
    Tack för tipset!

    Lycka till nu gumman!!
    Håller tummarna för att allt blir toppen, o att du får dig en liten rar mjuk bebis till sommaren!!

    Kramar o Lycka till!!
  23. Filliduttan
    #12
    Åh vad glada ni gör mig! Nu börjar det kännas lite mer verkligt Kan inte fatta att det är sant alltså :/ Jag rekommenderar er verkligen att testa galndin 25. Det skadar ju inte ;-)
    Jag kommer allt titta in hos er och se hur ni har det, kommer ju sakna er massor. Ni är så goa!!!
  24. 12
    Åh vad glada ni gör mig! Nu börjar det kännas lite mer verkligt Kan inte fatta att det är sant alltså :/ Jag rekommenderar er verkligen att testa galndin 25. Det skadar ju inte ;-)
    Jag kommer allt titta in hos er och se hur ni har det, kommer ju sakna er massor. Ni är så goa!!!
  25. Medlem sedan
    Aug 2009
    #13
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
    Åh vad roligt!!!!
  26. 13
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
    Åh vad roligt!!!!

Liknande trådar

  1. På smällen
    By Förstabarn_Stockholm in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 20:36
  2. På smällen!
    By Anonym in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:04
  3. Då så... tog smällen
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 09:29
  4. Det är jag som är på smällen :)
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 19:16
  5. På smällen!
    By shit pommes frittes in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar