Hänger på här :-)
_1008 Augustibarn
  1. Filliduttan
    #1

    Hänger på här :-)

    Hej alla glada gravida!
    Jag skriver här med in mig hos er och hoppas innerligt att få stanna här.
    Jag väljer att skriva anonymt, men kan säga så mkt som att jag är 30+ och har barn sedan innan. Vi har legat i verkstaden i 3 månader och nu är vi överlyckliga!
    Lilla bebisen beräknas komma den 18 augusti.

    Jag har som stickningar och "dragningar" i livmodern, och är kroniskt trött, men det kan ju ha att göra med det här himla tråkiga vädret också... Men jag har somnat vid 21 tiden om kvällarna, haha.
    Nu försöker jag njuta i väntan på att illamåendet ska slå till i v.7 ungefär. Man längtar nästan till det, för då känns det mer verkligt, men ack vad man ångrar att man gjort det sen när man väl sitter där och lider :/

    Ha det gott alla...På återseende!

    Kram
  2. 1
    Hänger på här :-) Hej alla glada gravida!
    Jag skriver här med in mig hos er och hoppas innerligt att få stanna här.
    Jag väljer att skriva anonymt, men kan säga så mkt som att jag är 30+ och har barn sedan innan. Vi har legat i verkstaden i 3 månader och nu är vi överlyckliga!
    Lilla bebisen beräknas komma den 18 augusti.

    Jag har som stickningar och "dragningar" i livmodern, och är kroniskt trött, men det kan ju ha att göra med det här himla tråkiga vädret också... Men jag har somnat vid 21 tiden om kvällarna, haha.
    Nu försöker jag njuta i väntan på att illamåendet ska slå till i v.7 ungefär. Man längtar nästan till det, för då känns det mer verkligt, men ack vad man ångrar att man gjort det sen när man väl sitter där och lider :/

    Ha det gott alla...På återseende!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Välkommen!

    Välkommen hit! Kul att det kommer fler, vi är inte så många än.

    Jag är 30++ och nästa år blir jag 40. Vi får väl se om jag blir äldst här. Jag har BF 8/8 och har två killar på 11 och 3 år.

    Jag är också trött, men än slår det till först på kvällen. Jag hoppas att jag slipper vara trött på jobbet också.

    /Ziro
  4. 2
    Välkommen! Välkommen hit! Kul att det kommer fler, vi är inte så många än.

    Jag är 30++ och nästa år blir jag 40. Vi får väl se om jag blir äldst här. Jag har BF 8/8 och har två killar på 11 och 3 år.

    Jag är också trött, men än slår det till först på kvällen. Jag hoppas att jag slipper vara trött på jobbet också.

    /Ziro

Liknande trådar

  1. Hänger ni på?
    By Lindaliten in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 19:19
  2. hej.. jag hänger på jag me
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 21:25
  3. hänger väl på då!
    By Jenny+fyra kottar in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 10:14
  4. just nu hänger
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 13:16
  5. Nån som hänger på?
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar