körteknik före vs efter barn?
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    körteknik före vs efter barn?

    Har upptäckt att jag har "justerat" min körteknik, till det bättre faktiskt, sen jag fick mina barn.
    Kör inte gasen i botten bara för att någon bakom mig ligger för nära, håller inte längre 10över i hastighet och framför allt så kör jag inte 110 bara för att det är max hastigheten utan kan lika gärna hålla mig vid 90 osv...
    Har mer och mer upptäckt vilka fartdårar och rent ut sagt idioter det finns på vägarna. Har alltid vetat om det och svurit tyst då någon gjort något galet, men nu tycker jag mig se det varje gång jag är ute och kör...
    Har din körteknik förändrats något sen du fick barn? och isåfall hur?
    Har du lagt märke till något speciellt i trafiken efter du fått barn?
  2. 1
    körteknik före vs efter barn? Har upptäckt att jag har "justerat" min körteknik, till det bättre faktiskt, sen jag fick mina barn.
    Kör inte gasen i botten bara för att någon bakom mig ligger för nära, håller inte längre 10över i hastighet och framför allt så kör jag inte 110 bara för att det är max hastigheten utan kan lika gärna hålla mig vid 90 osv...
    Har mer och mer upptäckt vilka fartdårar och rent ut sagt idioter det finns på vägarna. Har alltid vetat om det och svurit tyst då någon gjort något galet, men nu tycker jag mig se det varje gång jag är ute och kör...
    Har din körteknik förändrats något sen du fick barn? och isåfall hur?
    Har du lagt märke till något speciellt i trafiken efter du fått barn?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Jag har inte haft körkort så länge, och inte innan jag blev förälder. Jag kör alltid försiktigt och ansvarsfullt, och blir ofta rädd när folk beter sig som idioter i trafiken.
  4. 2
    Jag har inte haft körkort så länge, och inte innan jag blev förälder. Jag kör alltid försiktigt och ansvarsfullt, och blir ofta rädd när folk beter sig som idioter i trafiken.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    På besök från marsgruppen:

    Ja, jag kör också mycket lugnare nu. Skönt att höra att det finns fler, jag blev lite rädd att jag blivit gammal som en penchis liksom. Jag bryr mig heller inte så mycket om de som ligger bakom och nosar. Men blir lite irriterad på alla som ska om hela tiden...:-(
  6. 3
    På besök från marsgruppen:

    Ja, jag kör också mycket lugnare nu. Skönt att höra att det finns fler, jag blev lite rädd att jag blivit gammal som en penchis liksom. Jag bryr mig heller inte så mycket om de som ligger bakom och nosar. Men blir lite irriterad på alla som ska om hela tiden...:-(

Liknande trådar

  1. före och efter
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 13:08
  2. Tänk efter FÖRE du skaffar barn:)
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 07:52
  3. sex efter ÄL och före BIM?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 17:33
  4. Före och efter...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 19:16
  5. Före och efter...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar