Inte några långa pass idag inte
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Inte några långa pass idag inte

    Nä, i vanliga fall brukar Sakarias sova långa pass hela förmiddagen men inte idag. Han har knappt sovit något känns det som. Men som tur är har han ändå varit hyfsat nöjd. Ätit lite oftare än vanligt kanske. Blir ju 5 veckor i morgon och vad jag har fötstått på era tidigare inlägg kan det vara en turbulent tid.

    Jag hoppas att han kanske kan komma till ro lite tidigare ikväll då även om han just nu verkar ha somnat till lite djupare i alla fall.
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Inte några långa pass idag inte Nä, i vanliga fall brukar Sakarias sova långa pass hela förmiddagen men inte idag. Han har knappt sovit något känns det som. Men som tur är har han ändå varit hyfsat nöjd. Ätit lite oftare än vanligt kanske. Blir ju 5 veckor i morgon och vad jag har fötstått på era tidigare inlägg kan det vara en turbulent tid.

    Jag hoppas att han kanske kan komma till ro lite tidigare ikväll då även om han just nu verkar ha somnat till lite djupare i alla fall.
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    här var det tvärtom. Hon kan lugnt vara vaken i 12 timmar, men idag var dte en sov dag, så skönt tycker jag.

    Hoppas Sakarias somnar tidigt ikväll
  4. 2
    här var det tvärtom. Hon kan lugnt vara vaken i 12 timmar, men idag var dte en sov dag, så skönt tycker jag.

    Hoppas Sakarias somnar tidigt ikväll
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Ja nu har han sovit sedan 18 så han borde vakna snart för lite mat igen om inte annat.

    Skönt att du fått en lugn dag idag då. Man får inte så mycket gjort om man har vaken bebis hela dagen.
  6. 3
    Ja nu har han sovit sedan 18 så han borde vakna snart för lite mat igen om inte annat.

    Skönt att du fått en lugn dag idag då. Man får inte så mycket gjort om man har vaken bebis hela dagen.

Liknande trådar

  1. Förberedd?? Inte på långa väga
    By Strawberryjuice in forum _0706 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 08:03
  2. Hur långa pass sover era små..
    By lindamari in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 09:20
  3. När man inte får några svar
    By Glirre in forum Sex & erotik
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 14:09
  4. Ovanliga inte fötr långa namn?
    By Malin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 21:55
  5. Hejsan..ny här men vet inte hur pass
    By Hemlig mamma in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 14:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar