Jag och min katt, långt bort
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Jag och min katt, långt bort

    Jag har ju hela tiden haft vansinnigt ont och knappt klarat av att ta mig till toaletten. Mest bara gråtit hysteriskt för att jag har haft så ont så jag inte velat leva...
    Nu har jag flyttat från vårat hus till en lägenhet... Denna lägenhet är mycket bekvämare, jag har en ny skön säng och badkar! Så efter en vecka här har den svåra värken försvunnit, jag behöver inte ta citodon längre och jag kan röra på mig utan att gråta!!!! Mår närmast fantastiskt i jämförelse (trots alla små-krämpor och nattlig kramp)!

    Men det är ca 7 mil till man och övriga familjen... Inga hundar har jag längre, bara en liten-liten katt som varit väldigt sjuk efter en svår förlossning!

    Så nu bor vi - jag och min lilla katt - långt från alla vi känner, men vi mår bra båda två!
  2. 1
    Jag och min katt, långt bort Jag har ju hela tiden haft vansinnigt ont och knappt klarat av att ta mig till toaletten. Mest bara gråtit hysteriskt för att jag har haft så ont så jag inte velat leva...
    Nu har jag flyttat från vårat hus till en lägenhet... Denna lägenhet är mycket bekvämare, jag har en ny skön säng och badkar! Så efter en vecka här har den svåra värken försvunnit, jag behöver inte ta citodon längre och jag kan röra på mig utan att gråta!!!! Mår närmast fantastiskt i jämförelse (trots alla små-krämpor och nattlig kramp)!

    Men det är ca 7 mil till man och övriga familjen... Inga hundar har jag längre, bara en liten-liten katt som varit väldigt sjuk efter en svår förlossning!

    Så nu bor vi - jag och min lilla katt - långt från alla vi känner, men vi mår bra båda två!
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Då får ni två, katten och du ta väl hand om varandra istället

    Styrkekram!
  4. 2
    Då får ni två, katten och du ta väl hand om varandra istället

    Styrkekram!
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Skickar en stor kram till dig och den lilla katten. Jag skäms ibland att jag gnäller så mycket över alla mina krämpor...för det finns verkligen värre situationer än min egen. Hemskt att behöva vara så långt från familjen men det är skönt att höra att det resulterade i att du faktiskt mår lite bättre.
    Har du långt kvar till BF???
    Jag har svarat dig på "Kejsarsnitt" och förstår nu om du går i sådana funderingar.

    MÅNGA KRAMAR
  6. 3
    Skickar en stor kram till dig och den lilla katten. Jag skäms ibland att jag gnäller så mycket över alla mina krämpor...för det finns verkligen värre situationer än min egen. Hemskt att behöva vara så långt från familjen men det är skönt att höra att det resulterade i att du faktiskt mår lite bättre.
    Har du långt kvar till BF???
    Jag har svarat dig på "Kejsarsnitt" och förstår nu om du går i sådana funderingar.

    MÅNGA KRAMAR
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4

    Vad skönt att

    din smärta är så gott som borta nu. Hoppas det håller i sig så, och att du får sammanstråla med familjen snart!
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  8. 4
    Vad skönt att din smärta är så gott som borta nu. Hoppas det håller i sig så, och att du får sammanstråla med familjen snart!

Liknande trådar

  1. Ta bort katt som kissar inne??
    By -Helena m AoM- in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-04-02, 12:43
  2. Ta bort stygn på katt
    By S-mamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 14:59
  3. Hur tar ni bort fästingarna på er katt?
    By Sanna, William&Linus in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 11:37
  4. Om katt som tappar bort sig
    By azza in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 09:56
  5. Hur skämmer man bort en katt!??!
    By Tages matte. in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar