Hjälp, + eller spökstreck! Någon som vet
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Hjälp, + eller spökstreck! Någon som vet

    Testade mig idag har BIM. Köpte 2-pack Rfsu. Efter 5 min visade test nr 1 neg så jag slängde det, men sen stod det att det kunde ta längre tid så jag plockade upp det och där fanns ett kontrollstreck och ett mycket svagt test streck! Detta försvann sen. Då gjorde jag ett till och samma sak där, svagt svagt ljusrosa streck. men nu är det borta. Vad kan detta betyda, jag tror personligen att det är sk spökstreck. Någon som har vart med om detta som kan förklara för mig?

    Kram
  2. 1
    Hjälp, + eller spökstreck! Någon som vet Testade mig idag har BIM. Köpte 2-pack Rfsu. Efter 5 min visade test nr 1 neg så jag slängde det, men sen stod det att det kunde ta längre tid så jag plockade upp det och där fanns ett kontrollstreck och ett mycket svagt test streck! Detta försvann sen. Då gjorde jag ett till och samma sak där, svagt svagt ljusrosa streck. men nu är det borta. Vad kan detta betyda, jag tror personligen att det är sk spökstreck. Någon som har vart med om detta som kan förklara för mig?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    puff
  4. 2
    puff
  5. Medlem sedan
    Dec 2009
    #3
    Hej, du får nog vänta ett tag och testa med ett nytt.
    Ett test som får ligga för länge kan visa falskt positivt.
    Jag gjorde som du tittade på det när tiden hade gått långt över och då var det falskt positivt. hur länge gick det innan du tillade på det igen? hoppas det går bra nästa gång. Lycka till. mumintroll.
  6. 3
    Hej, du får nog vänta ett tag och testa med ett nytt.
    Ett test som får ligga för länge kan visa falskt positivt.
    Jag gjorde som du tittade på det när tiden hade gått långt över och då var det falskt positivt. hur länge gick det innan du tillade på det igen? hoppas det går bra nästa gång. Lycka till. mumintroll.
  7. Anonym
    #4
    hur har det gått?
  8. 4
    hur har det gått?

Liknande trådar

  1. Streck eller spökstreck?
    By försökermedtvåan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-02, 17:31
  2. gravstreck eller spökstreck?
    By kjamisloveemma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 09:39
  3. Plus eller spökstreck?
    By Anonym in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-28, 23:34
  4. Spökstreck?
    By annzi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 21:57
  5. Sprengja eller någon annan, hjälp!
    By Lorelai in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 20:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar