Åh, vad vackra de är!!!
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Åh, vad vackra de är!!!

    Sitter och tittar på nobelpris utdelningen. ÅH, vad vackra våra prinsessor och hela kungafamiljen är!
    Jag tycker verkligen mycket om dem!
    Tycker synd om kornprinsessan som inte kan ha sin Daniel vid sin sida i år heller. Undrar vad han sysslar med en kväll som denna?!
  2. 1
    Åh, vad vackra de är!!! Sitter och tittar på nobelpris utdelningen. ÅH, vad vackra våra prinsessor och hela kungafamiljen är!
    Jag tycker verkligen mycket om dem!
    Tycker synd om kornprinsessan som inte kan ha sin Daniel vid sin sida i år heller. Undrar vad han sysslar med en kväll som denna?!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Han tittar väl på Tv, han får ju inte gå dit pga av asmittorisker.
  4. 2
    Han tittar väl på Tv, han får ju inte gå dit pga av asmittorisker.
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Synd om dem iallafall. JAg tycker det är så tragiskt att han ska vara sjuk. Hon kommer ju alltid få vara orolig och han extremt försiktig. Det kan ju inte vara lätt med tanke på hur mycket de rör sig över hela världen.
    Sygga är de iallafall!!
  6. 3
    Synd om dem iallafall. JAg tycker det är så tragiskt att han ska vara sjuk. Hon kommer ju alltid få vara orolig och han extremt försiktig. Det kan ju inte vara lätt med tanke på hur mycket de rör sig över hela världen.
    Sygga är de iallafall!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nja jag tycker inte att han är så snygg, jag tycker att han ser dryg ut, och jag tycker det är synd att Drottning Silvia operarat sig så mycket...
  8. 4
    Nja jag tycker inte att han är så snygg, jag tycker att han ser dryg ut, och jag tycker det är synd att Drottning Silvia operarat sig så mycket...
  9. Medlem sedan
    Jul 1999
    #5
    Hahaha!! Dryg? Jaja... Jag tycker det är otroligt snygga tillsammans.
    Sedan veeeet vi ju inte hur mkt eller inte mkt drottningen opererat sig. Hon har ju allas ögon på sig så det kan ju inte vara lätt med all den pressen. Jag tycker ändå hon är vacker och verkar vara en underbar människa.
    Precis som resten av familjen.
  10. 5
    Hahaha!! Dryg? Jaja... Jag tycker det är otroligt snygga tillsammans.
    Sedan veeeet vi ju inte hur mkt eller inte mkt drottningen opererat sig. Hon har ju allas ögon på sig så det kan ju inte vara lätt med all den pressen. Jag tycker ändå hon är vacker och verkar vara en underbar människa.
    Precis som resten av familjen.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Det jag tycker är tragiskt är att hon garanterat skulle vara den av alla kungligheter som skulle kunna bära sitt åldrande bäst, men hon har väl dragits med av Östermalmstanterna som är livrädda för att åldras (och ändå lämnas av sina män till slut...).
  12. 6
    Det jag tycker är tragiskt är att hon garanterat skulle vara den av alla kungligheter som skulle kunna bära sitt åldrande bäst, men hon har väl dragits med av Östermalmstanterna som är livrädda för att åldras (och ändå lämnas av sina män till slut...).
  13. Medlem sedan
    Jul 1999
    #7
    Jag tror inte hon är livrädd för att åldras men det är nog ingen höjdare att granskas så som hon blir granskad.
    JAg tror också hon är den som skulle åldras bäst naturligt. Hon har så fina drag. Eller hade?!
  14. 7
    Jag tror inte hon är livrädd för att åldras men det är nog ingen höjdare att granskas så som hon blir granskad.
    JAg tror också hon är den som skulle åldras bäst naturligt. Hon har så fina drag. Eller hade?!
  15. Medlem sedan
    Jun 1998
    #8
    Otroligt, en rojalist som inte fyllt 60;-)

    Nobelprisen intresserar mig också, men inte för kungligheternas skull.
  16. 8
    Otroligt, en rojalist som inte fyllt 60;-)

    Nobelprisen intresserar mig också, men inte för kungligheternas skull.
  17. Medlem sedan
    Jun 1998
    #9
    Jag tror det räcker med att vara av brasiliansk härkomst för att tycka kniven är din bästa vän när det börjar hänga lite;-)
  18. 9
    Jag tror det räcker med att vara av brasiliansk härkomst för att tycka kniven är din bästa vän när det börjar hänga lite;-)
  19. Medlem sedan
    Jul 1999
    #10
    Men samtidigt är det ju ett av världens vackraste folk!
  20. 10
    Men samtidigt är det ju ett av världens vackraste folk!
  21. Medlem sedan
    Jul 1999
    #11
    Rojalist ut i fingerspetsarna är jag!! Jag älskar nobelfesten -inte bara för kungligheterna utan för storheten också!!!

    Jag kommer blir helt till mig nästa år när kronprinsessan ska gifta sig. Helt underbart!!!
  22. 11
    Rojalist ut i fingerspetsarna är jag!! Jag älskar nobelfesten -inte bara för kungligheterna utan för storheten också!!!

    Jag kommer blir helt till mig nästa år när kronprinsessan ska gifta sig. Helt underbart!!!
  23. Medlem sedan
    Jun 1998
    #12
    Hur menar du?
  24. 12
    Hur menar du?
  25. Medlem sedan
    Jun 1998
    #13
    Själv gick jag äntligen med i Republikanska föreningen samma dag som förlovningen offentliggjordes.
  26. 13
    Själv gick jag äntligen med i Republikanska föreningen samma dag som förlovningen offentliggjordes.
  27. Medlem sedan
    Oct 2001
    #14
    Åh jag håller med!!!! Den dagen är TVn bara MIN!
  28. 14
    Åh jag håller med!!!! Den dagen är TVn bara MIN!
  29. Medlem sedan
    Oct 1999
    #15
    Nej EN, han kan inte gå dit pga trängningar pga sin transplantation. Så det så.
  30. 15
    Nej EN, han kan inte gå dit pga trängningar pga sin transplantation. Så det så.

Liknande trådar

  1. Vackra par?
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 11:20
  2. Vackra hus!
    By -alli- in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 20:37
  3. Två vackra att knulla tll...
    By Emmylou in forum Sex & erotik
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 10:57
  4. 3 vackra platser
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar