gräsänka till imorn
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    gräsänka till imorn

    Så där ja, nu ska jag alltså vara "övergiven" till imorn då min man kommer hem igen från kryssningen som han ska på efter jobbet idag.
    Hans jobb har annordnat en "konferens resa" så de blir ca 80pers som skulle åka. Men de brukar sitta i möte kanske en timma, vad de gör resten av tiden kan ni ju tänka er
    Så ikväll ska jag, om barnen somnar snabbt, försöka städa och fixa jul här hemma medan idol går på i bakgrunden.
    Dvs om jag har ork till det...
    Vad har ni andra för planer för kvällen?
  2. 1
    gräsänka till imorn Så där ja, nu ska jag alltså vara "övergiven" till imorn då min man kommer hem igen från kryssningen som han ska på efter jobbet idag.
    Hans jobb har annordnat en "konferens resa" så de blir ca 80pers som skulle åka. Men de brukar sitta i möte kanske en timma, vad de gör resten av tiden kan ni ju tänka er
    Så ikväll ska jag, om barnen somnar snabbt, försöka städa och fixa jul här hemma medan idol går på i bakgrunden.
    Dvs om jag har ork till det...
    Vad har ni andra för planer för kvällen?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Jag har jobbat och slitit som ett djur den här veckan, så för min del blir det väl att jag somnar i soffan vid 21-tiden
    Idol intresserar mig inte så mycket och det är inget annat bra på tv, tror jag...

    Ha en trevlig kväll!
  4. 2
    Jag har jobbat och slitit som ett djur den här veckan, så för min del blir det väl att jag somnar i soffan vid 21-tiden
    Idol intresserar mig inte så mycket och det är inget annat bra på tv, tror jag...

    Ha en trevlig kväll!
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Min plan sprack, fick övernattningsbesök av en 4åring så vi såg på hitta nemo istället... ska se på idol på datorn vid tillfälle, vill mest höra vad de sjöng o se vem som vann
    Städningen och julfixandet får vänta en dag till...
  6. 3
    Min plan sprack, fick övernattningsbesök av en 4åring så vi såg på hitta nemo istället... ska se på idol på datorn vid tillfälle, vill mest höra vad de sjöng o se vem som vann
    Städningen och julfixandet får vänta en dag till...
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Så brukar det ofta bli med planer, har jag märkt. Nu har det hunnit gå en vecka, ingen vidare aktivitet här, tyvärr. Måste skärpa mig! Datorn tyvärr trasig så jag våldgästar min syster just nu.
  8. 4
    Så brukar det ofta bli med planer, har jag märkt. Nu har det hunnit gå en vecka, ingen vidare aktivitet här, tyvärr. Måste skärpa mig! Datorn tyvärr trasig så jag våldgästar min syster just nu.

Liknande trådar

  1. Gyn besök bokat till imorn!
    By tingla_bu in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 09:27
  2. Till hjärtdoktorn imorn!!!*tummar????*
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 15:49
  3. imorn SKA jag till stan
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 10:53
  4. Imorn ska vi till läkaren
    By -MOE- in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 07:38
  5. Till förlossningen imorn
    By FaithMom in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar