Nu e Klara här...
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Nu e Klara här...

    Den 25 nov kom våran lilla Klara till världen. Så fin och söt. 3040g och 49 cm lång. Det blev akutsnitt eftersom jag fick njursten och behövde få snabb smärtlindring. Men trots att hon kom lite tidigare än tänkt v 37+1 så mådde hon jätte bra. Har varit en jobbig perios för oss då jah legat inne på Ks med kraftiga smärtor en vecka efter hon kom. Som tur va fick jag ju ha henne hos mig.
    Nu e vi hemma men stenarna sitter kvar i mina njurar och gör sig påminda. Har dessutom fått infektion i snittet samt en kraftig uvi....men men. Nu vill jag slippa ha ont och hoppas på att bara få njuta av våran lilla bebis tjej och min andra dotter som jag inte fick träffa på en vecka.

    Ett stort Grattis till alla som fått sina bebisar och kämpa på ni som går över...bebisen kommer komma ut.

    Kram Hannah
  2. 1
    Nu e Klara här... Den 25 nov kom våran lilla Klara till världen. Så fin och söt. 3040g och 49 cm lång. Det blev akutsnitt eftersom jag fick njursten och behövde få snabb smärtlindring. Men trots att hon kom lite tidigare än tänkt v 37+1 så mådde hon jätte bra. Har varit en jobbig perios för oss då jah legat inne på Ks med kraftiga smärtor en vecka efter hon kom. Som tur va fick jag ju ha henne hos mig.
    Nu e vi hemma men stenarna sitter kvar i mina njurar och gör sig påminda. Har dessutom fått infektion i snittet samt en kraftig uvi....men men. Nu vill jag slippa ha ont och hoppas på att bara få njuta av våran lilla bebis tjej och min andra dotter som jag inte fick träffa på en vecka.

    Ett stort Grattis till alla som fått sina bebisar och kämpa på ni som går över...bebisen kommer komma ut.

    Kram Hannah
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Grattis till lilltjejen!

    Vad tråkigt att göra om dina njurstenar. Hoppas att de löser upp sig eller försvinner snart.

    Hoppas allt annat går bra med lilltjejen? Det låter som du har det lite jobbigt just nu.
  4. 2
    Grattis till lilltjejen!

    Vad tråkigt att göra om dina njurstenar. Hoppas att de löser upp sig eller försvinner snart.

    Hoppas allt annat går bra med lilltjejen? Det låter som du har det lite jobbigt just nu.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Grattis till din dotter.
    Jättetråkigt att du ska behöva inleda livet med henne på ett så tråkigt vis.
    Jag hoppas att du får mår bra snart.
    kram
  6. 3
    Grattis till din dotter.
    Jättetråkigt att du ska behöva inleda livet med henne på ett så tråkigt vis.
    Jag hoppas att du får mår bra snart.
    kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    stort grattis till Klara. men vad du verkar ha haft det kämpigt, hoppas verkligen att slipper ha ont eller fler infektioner och bara får njuta av allt. skickar massor av kramar.
  8. 4
    stort grattis till Klara. men vad du verkar ha haft det kämpigt, hoppas verkligen att slipper ha ont eller fler infektioner och bara får njuta av allt. skickar massor av kramar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Grattis men vilken början för dig Stackare! Fick gallsten med tvåan men den opades ju bara bort. Njurarna är värre:P
  10. 5
    Grattis men vilken början för dig Stackare! Fick gallsten med tvåan men den opades ju bara bort. Njurarna är värre:P
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Grattis till er!!!!!
  12. 6
    Grattis till er!!!!!
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Tack så mycket alla!!
  14. 7
    Tack så mycket alla!!

Liknande trådar

  1. Mia och Klara
    By tiva in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 21:52
  2. mia och klara?
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 11:14
  3. Mia och Klara
    By ruffa in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 12:59
  4. Klara!
    By Jenny Theodor o Joel in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 06:23
  5. Åsa med Klara och bf 23/6!
    By hermelinen in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 16:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar