Hjälp,något är fel på mitt barn!!!!!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Hjälp,något är fel på mitt barn!!!!!

    Något är allvarligt fel när det gäller Milla.
    Barn har som bekant 50% chans att få på sig skorna på rätt fot,trots dom oddsen så brukar dom för det mesta hamna på fel fot.
    Det är här som det felar för min dotter,hon lyckas nästan alltid få dom på rätt fot ,hur nu det går till.
    Storebröderna och kusinerna gick med skorna på fel fot långt upp i åldrarna.
    Antingen så var dom välldigt korkade och Milla välldigt smart eller så har hon helt enkelt en välldig tur.

    Trevlig lucia på er.
  2. 1
    Hjälp,något är fel på mitt barn!!!!! Något är allvarligt fel när det gäller Milla.
    Barn har som bekant 50% chans att få på sig skorna på rätt fot,trots dom oddsen så brukar dom för det mesta hamna på fel fot.
    Det är här som det felar för min dotter,hon lyckas nästan alltid få dom på rätt fot ,hur nu det går till.
    Storebröderna och kusinerna gick med skorna på fel fot långt upp i åldrarna.
    Antingen så var dom välldigt korkade och Milla välldigt smart eller så har hon helt enkelt en välldig tur.

    Trevlig lucia på er.
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    haha..du r ju för skön...så gör c med och han lyckas alltid..han fixade det själv första gången med..tror på smarthet ;-))
  4. 2
    haha..du r ju för skön...så gör c med och han lyckas alltid..han fixade det själv första gången med..tror på smarthet ;-))
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Oj då? Ta på sig skorna själv??? Nåväl, han kan i alla fall hämta dem!
    Era är synerligen smarta, tycker jag och Calle!
  6. 3
    Oj då? Ta på sig skorna själv??? Nåväl, han kan i alla fall hämta dem!
    Era är synerligen smarta, tycker jag och Calle!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    hahhaa..jag har satt på nNellis allvädersstövlar på fel ett antal ggr. ;o) Inte så lätt. Det är inte förrän vi är ute som jag bara hmmm..det där ser lite vaj ut. ;o)

    Hon klär på dem lika ofta rätt som fel. Hon klär av sig själv och på sig (om man har tid, för det tar det...).
  8. 4
    hahhaa..jag har satt på nNellis allvädersstövlar på fel ett antal ggr. ;o) Inte så lätt. Det är inte förrän vi är ute som jag bara hmmm..det där ser lite vaj ut. ;o)

    Hon klär på dem lika ofta rätt som fel. Hon klär av sig själv och på sig (om man har tid, för det tar det...).

Liknande trådar

  1. HJÄLP, MITT BARN FAR ILLA!
    By Anonym in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 20:59
  2. hjälp mitt barn slåss
    By ledsen mamma in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 18:20
  3. hjälp mig att hjälpa mitt barn
    By sasa in forum Separation
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 22:20
  4. Finns något barn som liknar mitt...
    By Madame Mim in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 16:45
  5. Hjälp mitt barn har kolik!
    By malinf in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 08:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar