Gäster igår
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Gäster igår

    Igår hade jag släkten på besök eftesrom jag fyllde år. De var här mellan 11.30 och 17 så jag var helt slut efter det.

    Hela dagen gick alla och tittade på magen och undrade om det inte skulle börja snart. Men icke. Här det lugnt.
    Mamma till Eskil född 18/12-09 samt Ellen (juli 2003) och Emil (februari 2006)
  2. 1
    Gäster igår Igår hade jag släkten på besök eftesrom jag fyllde år. De var här mellan 11.30 och 17 så jag var helt slut efter det.

    Hela dagen gick alla och tittade på magen och undrade om det inte skulle börja snart. Men icke. Här det lugnt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Här har vi stökat järnet hela helgen. Flyttat möbler och fållat gardiner så nu är faktiskt allting klart!! Orkar inte tänka på hur länge det är kvar tills den här bebisen tittar ut. Försöker hålla mig sysselsatt så jag ska slippa deppa ihop helt.
    Jag kan tycka att det är både trevligt och jobbigt med besök. Jobbigt för att det tar på den lilla energi jag har men samtidigt roligt för tiden går fortare.
  4. 2
    Här har vi stökat järnet hela helgen. Flyttat möbler och fållat gardiner så nu är faktiskt allting klart!! Orkar inte tänka på hur länge det är kvar tills den här bebisen tittar ut. Försöker hålla mig sysselsatt så jag ska slippa deppa ihop helt.
    Jag kan tycka att det är både trevligt och jobbigt med besök. Jobbigt för att det tar på den lilla energi jag har men samtidigt roligt för tiden går fortare.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Oj vad ni har jobbat på!
    Att hålla sig sysselsatt är bra. Då tänker man ju inte så mycket på det.
  6. 3
    Oj vad ni har jobbat på!
    Att hålla sig sysselsatt är bra. Då tänker man ju inte så mycket på det.

Liknande trådar

  1. Hemliga gäster i Gäster med gester
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-20, 18:44
  2. gäster
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 19:14
  3. Om gäster och tv...
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 16:40
  4. Vad gör man med gäster....
    By Mesproppen in forum Kärlek & relationer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 09:59
  5. Gäster
    By Minks in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 18:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar