Vad blir det för julklapapr i år då?
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Vad blir det för julklapapr i år då?

    Jag köpte lite småkrafs i Thailand som jag ska ge, bla ett armband, en hello kitty-solfjäder (den gick hon o tittade o fingrade på varje gång vi gick förbi affären), en liten handväska och ett dockhus med tillbehör. OCh nån pysselbok typ jag lär mig stava o läsa. Hon har börjat ljuda massor så det är ju bara roligt att uppmuntra lärandet.

    OCh så blri det några filmer oxå, bla HAnnah Montana och Tingeling (den adnra filmen).
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Vad blir det för julklapapr i år då? Jag köpte lite småkrafs i Thailand som jag ska ge, bla ett armband, en hello kitty-solfjäder (den gick hon o tittade o fingrade på varje gång vi gick förbi affären), en liten handväska och ett dockhus med tillbehör. OCh nån pysselbok typ jag lär mig stava o läsa. Hon har börjat ljuda massor så det är ju bara roligt att uppmuntra lärandet.

    OCh så blri det några filmer oxå, bla HAnnah Montana och Tingeling (den adnra filmen).
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Av mig får hon en HelloKitty-skolväska, en ny badrock, en bok (Vad hände sen? Mumin och Mymlans äventyr) och en HK-pysselbok. Av sin pappa får hon ett "lära-läsa-dataspel" och lite kläder. Sen blir det lite från syrrorna, mormor och farmor också - det räcker nog till
  4. 2
    Av mig får hon en HelloKitty-skolväska, en ny badrock, en bok (Vad hände sen? Mumin och Mymlans äventyr) och en HK-pysselbok. Av sin pappa får hon ett "lära-läsa-dataspel" och lite kläder. Sen blir det lite från syrrorna, mormor och farmor också - det räcker nog till
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Han har fått en riktig giarr, ett lego batman spel till ps 2, star wars figurer, lasersvärd, en monstertrucklegobil, dvd Monsters vs alien.
  6. 3
    Han har fått en riktig giarr, ett lego batman spel till ps 2, star wars figurer, lasersvärd, en monstertrucklegobil, dvd Monsters vs alien.

Liknande trådar

  1. Vänner som blir bekanta som blir...???
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 09:21
  2. Daniel blir prins, Emma blir prinsessa
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 11:25
  3. Blir det svårare ju äldre man blir?
    By thuja in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 13:20
  4. Blir galen på kläder som inte blir rena
    By PetraKalmar in forum En bra idé
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 06:50
  5. Vad blir du när du blir stor?
    By Genaro in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar