Pontus 3 händer :)
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Pontus 3 händer :)

    I morse innan dagis behövde jag torka av Pontus händer. Frågade honom vilken det var han kladdat ner och svaret blir "Den här, den tredje handen" (han viftar med den högra). Sen fortsätter han "Inte den här mittersta" (viftar med den vänstra)
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Pontus 3 händer :) I morse innan dagis behövde jag torka av Pontus händer. Frågade honom vilken det var han kladdat ner och svaret blir "Den här, den tredje handen" (han viftar med den högra). Sen fortsätter han "Inte den här mittersta" (viftar med den vänstra)
  3. Jenny m Max o Molly
    #2
    Underbara ungar med underbara kommentarer...
    Ibland önskar jag att jag hade kunnat spela in alla underbara små finurligheter som Max håller på med och säger, men ögonblicken är förbi så fort att jag knappt hinner tänka tanken.
  4. 2
    Underbara ungar med underbara kommentarer...
    Ibland önskar jag att jag hade kunnat spela in alla underbara små finurligheter som Max håller på med och säger, men ögonblicken är förbi så fort att jag knappt hinner tänka tanken.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Nä visst är det så

    Det är så mycket man skulle vilja minnas och berätta för dem när de blir stora. Jag tycker det är så himla sött när de gör som Pontus gjorde nu. Snappar upp något lite mer avancerat men sen inte riktigt (eller alls) kopplar hur det ska användas.

    Pontus har ju uppenbarligen hört oss tala om antal och lägesbeskrivningar men inte riktigt förstått när de behöver användas
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Nä visst är det så Det är så mycket man skulle vilja minnas och berätta för dem när de blir stora. Jag tycker det är så himla sött när de gör som Pontus gjorde nu. Snappar upp något lite mer avancerat men sen inte riktigt (eller alls) kopplar hur det ska användas.

    Pontus har ju uppenbarligen hört oss tala om antal och lägesbeskrivningar men inte riktigt förstått när de behöver användas

Liknande trådar

  1. Nån som ätit på Pontus! ?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 12:55
  2. Ann med Pontus
    By Tammimamman in forum Epilepsi
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 12:50
  3. Jenny & Pontus!
    By -Liza- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 10:54
  4. Ida med Jennie och Pontus
    By Caroline-D in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 17:06
  5. Mia med Pontus!
    By Hera Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar