skridskor
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    skridskor

    Hej. Nu kommer jag med en till fråga.
    Min dotter har inte åkt skridskor tidigare så jag tänkte köpa ett par i julklapp.
    Vad har era barn?
    Det är väll inte så bra att köpa med taggar när hon är nybörjare? Funderar på ett par som går att ställa in i flera storlekar men jag har ingen erfarenhet av dessa. Tar tacksamt emot tips.
  2. 1
    skridskor Hej. Nu kommer jag med en till fråga.
    Min dotter har inte åkt skridskor tidigare så jag tänkte köpa ett par i julklapp.
    Vad har era barn?
    Det är väll inte så bra att köpa med taggar när hon är nybörjare? Funderar på ett par som går att ställa in i flera storlekar men jag har ingen erfarenhet av dessa. Tar tacksamt emot tips.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jag köpte ett par vita skridskor med rosa detaljer på, kostade 350 kronor på Intersport (fast jag hade rabattkupong så det blev 280). Man spänner fast skridskorna med spännen à la slalompjäxa och så är det inga taggar, nästan som hockeyrör.
    Det finns ju sådana, faktiskt riktigt snygga, där du kan ställa in storleken också - såg sådana på Intersport när jag var där sist men Vendela ville inte ha skridskor som inte var vita. Det är tydligen viktigt för hur bra man åker...
  4. 2
    Jag köpte ett par vita skridskor med rosa detaljer på, kostade 350 kronor på Intersport (fast jag hade rabattkupong så det blev 280). Man spänner fast skridskorna med spännen à la slalompjäxa och så är det inga taggar, nästan som hockeyrör.
    Det finns ju sådana, faktiskt riktigt snygga, där du kan ställa in storleken också - såg sådana på Intersport när jag var där sist men Vendela ville inte ha skridskor som inte var vita. Det är tydligen viktigt för hur bra man åker...
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag köpte en sådan där skridsko med flera storlekar till min dotter (då nyss fyllda 6 år) förra vintern. Jag tycker den verkar bra!
    Taggar ska man nog inte ha som nybörjare.
  6. 3
    Jag köpte en sådan där skridsko med flera storlekar till min dotter (då nyss fyllda 6 år) förra vintern. Jag tycker den verkar bra!
    Taggar ska man nog inte ha som nybörjare.

Liknande trådar

  1. Nya skridskor stl 27
    By Änglar & Troll in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 12:40
  2. Skridskor.....
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 13:29
  3. Skridskor
    By kallo in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 21:33
  4. Skridskor (OT)
    By Line32 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 22:18
  5. Skridskor
    By jannice_ in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar