Halsbränna
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Halsbränna

    Jaha då har halsbrännan hittat tillbaka denna gången med. Hoppades på att slippa undan denna gången men det verkar blir värre än med Angelina. Nu har vi fått reda på att hon ska få en lillebror så nu blir det massa nya inköp =) Angelina är så stolt över att hon har en "blol" (lillebror) i mammas mage. Han får godnatt-pussar och få låna nappen. Igår försökte hon titta på honom genom navlen ;-)

    Angelina har haft en sjuk-period nu men är äntligen frisk igen. Så nu finns det massa städning till mig.
    ♥ ♥ Stolt mamma till Angelina, född den 22:a April 2008 ♥ ♥

    http://www.metrobloggen.se/angelinasmamma
  2. 1
    Halsbränna Jaha då har halsbrännan hittat tillbaka denna gången med. Hoppades på att slippa undan denna gången men det verkar blir värre än med Angelina. Nu har vi fått reda på att hon ska få en lillebror så nu blir det massa nya inköp =) Angelina är så stolt över att hon har en "blol" (lillebror) i mammas mage. Han får godnatt-pussar och få låna nappen. Igår försökte hon titta på honom genom navlen ;-)

    Angelina har haft en sjuk-period nu men är äntligen frisk igen. Så nu finns det massa städning till mig.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Vad spännande att veta att det är en liten "blol" där inne.. Angående halsbränna tyckte jag inte att Gaviscon hjälpte mig så mycket, däremot får man lov att äta Losec Mups och det var en riktigt underbar medicin! Så prova den om du har det besvärligt.
  4. 2
    Vad spännande att veta att det är en liten "blol" där inne.. Angående halsbränna tyckte jag inte att Gaviscon hjälpte mig så mycket, däremot får man lov att äta Losec Mups och det var en riktigt underbar medicin! Så prova den om du har det besvärligt.

Liknande trådar

  1. Halsbränna
    By Jennie väntar 4:an in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 13:09
  2. Halsbränna....
    By Ninis27 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 17:31
  3. Halsbränna
    By 2linda in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 11:00
  4. halsbränna
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 12:54
  5. Halsbränna! ( SO?)
    By Trött på halsbränna in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar