ni andra som blivit snittade?
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    ni andra som blivit snittade?

    jag har fått antydan till svamp i snittet.
    min degklump till mage hänger ju ner o gör området ganska svettigt o varmt.
    Smöjrer med pevaryl o ska försöka lufta.. men det är lite svårt att lufta och jag undrar. är det någon annan som fått svamp där? var det jobbigt att bli av med o kom det tillbaka igen sen?
  2. 1
    ni andra som blivit snittade? jag har fått antydan till svamp i snittet.
    min degklump till mage hänger ju ner o gör området ganska svettigt o varmt.
    Smöjrer med pevaryl o ska försöka lufta.. men det är lite svårt att lufta och jag undrar. är det någon annan som fått svamp där? var det jobbigt att bli av med o kom det tillbaka igen sen?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Har ju oxå lite häng över snittet men jag luftar de varje dag och tvättar rent så efter att min barnmorska tog bort tråden från magen så har såret läkt på jätte fint känns knappt nu och de ser fint och torrt ut.

    Jag har aldrig haft svamp i mina snittsår så jag har ingen erfarenhet av de... men lufta mycket man får ligga ner och dra upp magen lite...eftersom man inte får träna förens i februari så finns inget att göra åt magens form nu

    Kram
    Åsa och Melker
  4. 2
    Har ju oxå lite häng över snittet men jag luftar de varje dag och tvättar rent så efter att min barnmorska tog bort tråden från magen så har såret läkt på jätte fint känns knappt nu och de ser fint och torrt ut.

    Jag har aldrig haft svamp i mina snittsår så jag har ingen erfarenhet av de... men lufta mycket man får ligga ner och dra upp magen lite...eftersom man inte får träna förens i februari så finns inget att göra åt magens form nu

    Kram
    Åsa och Melker

Liknande trådar

  1. andra som blivit snittade fler än en
    By jennen in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 09:33
  2. Ni som blivit snittade
    By sannasmamma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 08:02
  3. Ni som blivit snittade?
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 06:50
  4. Ni som blivit snittade
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 21:41
  5. Ni som blivit snittade!
    By Lattemom in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 17:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar