Vill vara här!
_1009 Septemberbarn
  1. kanske, kanske inte
    #1

    Vill vara här!

    En till som hoppas på att hamna här. Efter förra försöket var jag övertygad att jag var gravid men tyvärr inte. Hoppas på denna omgång istället, september är inte helt fel Har molvärk nu, fast det började i samband med förra mensen och har liksom fortsatt även nu efter ÄL. Hade hoppats att det skulle lugnar ner sig men det verkar inte så. Blir lite orolig på vad det kan vara om jag inte är gravid.

    Ni som hoppas på att få vara här. Hur mår ni? Känner ni av något?
  2. 1
    Vill vara här! En till som hoppas på att hamna här. Efter förra försöket var jag övertygad att jag var gravid men tyvärr inte. Hoppas på denna omgång istället, september är inte helt fel Har molvärk nu, fast det började i samband med förra mensen och har liksom fortsatt även nu efter ÄL. Hade hoppats att det skulle lugnar ner sig men det verkar inte så. Blir lite orolig på vad det kan vara om jag inte är gravid.

    Ni som hoppas på att få vara här. Hur mår ni? Känner ni av något?
  3. Fru Anonym
    #2

    nä,

    Hej
    nä, ännu har nog inget hänt. Har ÄL och maken är på julbord
    Hoppas hoppas han är nykter när han kommer hem *ler*

    Denna väntan på att få det efterlängtade svaret är så lååång! Hoppas vi blire ett gäng här och kanske kan ses! Att vara mammaledig kan kännas lite ensamt på vuxenkontakt ibland vad jag minns

    Lycka till!
  4. 2
    nä, Hej
    nä, ännu har nog inget hänt. Har ÄL och maken är på julbord
    Hoppas hoppas han är nykter när han kommer hem *ler*

    Denna väntan på att få det efterlängtade svaret är så lååång! Hoppas vi blire ett gäng här och kanske kan ses! Att vara mammaledig kan kännas lite ensamt på vuxenkontakt ibland vad jag minns

    Lycka till!
  5. Hoppas på Lillfnutt
    #3
    Jag vill med vara här. Länge!

    Hade ägglossning för ett par dagar sedan. Tror jag. De där typiska flytningarna varade bara ett dygn (jmf 4 som det brukar vara annars) så jag är lite orolig att det inte var någonting då utan att allt är framskjutet den här månaden.

    Meeen, jag hade alla andra typiska äl-symptom då, och sitter här med litelite molvärk sedan igår! Precis som förra graviditeten! Så jaaa, jag hoppas jättemycket just nu!!

    I övrigt har jag inga känningar ännu, men det är ju supertidigt, så det är ju ingenting att räkna med att jag ska ha för tillfället
  6. 3
    Jag vill med vara här. Länge!

    Hade ägglossning för ett par dagar sedan. Tror jag. De där typiska flytningarna varade bara ett dygn (jmf 4 som det brukar vara annars) så jag är lite orolig att det inte var någonting då utan att allt är framskjutet den här månaden.

    Meeen, jag hade alla andra typiska äl-symptom då, och sitter här med litelite molvärk sedan igår! Precis som förra graviditeten! Så jaaa, jag hoppas jättemycket just nu!!

    I övrigt har jag inga känningar ännu, men det är ju supertidigt, så det är ju ingenting att räkna med att jag ska ha för tillfället
  7. Hoppas på Lillfnutt
    #4
    Ja, jag håller med om att väntan är lååång! Och inte bara denna väntan. Nästa väntan är ju ännu längre! Fast mer positiv då, när man vet att man faktiskt har en liten där inne, hihi.

    Hoppas att allt gick bra igår
  8. 4
    Ja, jag håller med om att väntan är lååång! Och inte bara denna väntan. Nästa väntan är ju ännu längre! Fast mer positiv då, när man vet att man faktiskt har en liten där inne, hihi.

    Hoppas att allt gick bra igår
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    jag hoppas också på att få stanna kvar här! Hade ÄL den 13/12 och efter sexet kändes det som något hände, drömde även om ett befruktat ägg som åkte skatebord i äggledaren den natten! ( Knäppt, jag vet!!) känner mig redan gravid, molvärk i magen, ont långt ner i ryggen, illamående och sugen på oboy och leverpastejsmackor! Jag tror ju inte kroppen kan känna något än då det inte gått så lång tid!När jag väntade min son för 2½år sedan kände jag inget förrän i vecka 8-9, men många säger ju att kroppen reagerar snabbare vid andra graviditeten men hur snabbt!!! Vet inte om jag börjar bli tokig???
  10. 5
    jag hoppas också på att få stanna kvar här! Hade ÄL den 13/12 och efter sexet kändes det som något hände, drömde även om ett befruktat ägg som åkte skatebord i äggledaren den natten! ( Knäppt, jag vet!!) känner mig redan gravid, molvärk i magen, ont långt ner i ryggen, illamående och sugen på oboy och leverpastejsmackor! Jag tror ju inte kroppen kan känna något än då det inte gått så lång tid!När jag väntade min son för 2½år sedan kände jag inget förrän i vecka 8-9, men många säger ju att kroppen reagerar snabbare vid andra graviditeten men hur snabbt!!! Vet inte om jag börjar bli tokig???
  11. Fru
    #6

    skengraviditeten

    skengraviditeten kan verkligen spela en ett spratt. förra månaden trodde jag fasen att jag var gravid. tyckte jag kände livmorden svälla till en pingisboll och ömma. Men så fick jag svaret ganska oväntat med att molverken som kom var mensen som kom....skengravid!
  12. 6
    skengraviditeten skengraviditeten kan verkligen spela en ett spratt. förra månaden trodde jag fasen att jag var gravid. tyckte jag kände livmorden svälla till en pingisboll och ömma. Men så fick jag svaret ganska oväntat med att molverken som kom var mensen som kom....skengravid!

Liknande trådar

  1. Vill du vara med i en bok?
    By mrmartinforster in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 16:55
  2. Å vad jag vill det ska vara ett plus
    By Stelpons in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 15:04
  3. Vill och vill inte vara gravid!
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:17
  4. vill vara med
    By augustibebbe? in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 23:29
  5. Om man vill vara
    By Terese A in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar