God jul alla sommarbarn med familjer!
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    God jul alla sommarbarn med familjer!

    Ho-ho-ho!

    Idag är det äntligen sista skoldagen innan jul, gissa om mina killar är nöjda med det! Sedan ska det lekas hela vägen fram till torsdag då det vankas nya leksaker. Tror de i alla fall

    Helt otippat har vi fått riktigt vinterväder med lite snö och några minusgrader. Fantastiskt, med lite tur kan vi åka skidor i helgen! Och isrinken är spolad. Dessutom ska det bakas pepparkakshus och göras julgodis.

    Ha det så kul med ert julande och ha ett skönt jullov!
  2. 1
    God jul alla sommarbarn med familjer! Ho-ho-ho!

    Idag är det äntligen sista skoldagen innan jul, gissa om mina killar är nöjda med det! Sedan ska det lekas hela vägen fram till torsdag då det vankas nya leksaker. Tror de i alla fall

    Helt otippat har vi fått riktigt vinterväder med lite snö och några minusgrader. Fantastiskt, med lite tur kan vi åka skidor i helgen! Och isrinken är spolad. Dessutom ska det bakas pepparkakshus och göras julgodis.

    Ha det så kul med ert julande och ha ett skönt jullov!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Tack detsamma! Även här är det sista skoldagen idag för mina barn innan julen. Fast de börjar redan igen den 4 januari eftersom trettondagen inte alls firas här.
  4. 2
    Tack detsamma! Även här är det sista skoldagen idag för mina barn innan julen. Fast de börjar redan igen den 4 januari eftersom trettondagen inte alls firas här.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Tack detsamma!

    Här blir julen inte alls som jag hade tänkt. Barnen ska ju fira ju med sin pappa i år, själv hade jag inga planer alls. Nu har jag dock träffat en ny man, så jag ska fira jul med honom och hans familj, ska bli hur mysigt som helst!!! *nykär och lycklig*

    Kram och god jul!
    Stöd cancerfonden!
    http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-o...ollection=4675

    http://lisse1978.bloggplatsen.se

    Sjuksköterska och mamma till 2 snygg-ungar.
  6. 3
    Tack detsamma! Här blir julen inte alls som jag hade tänkt. Barnen ska ju fira ju med sin pappa i år, själv hade jag inga planer alls. Nu har jag dock träffat en ny man, så jag ska fira jul med honom och hans familj, ska bli hur mysigt som helst!!! *nykär och lycklig*

    Kram och god jul!
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    God Jul från oss också
  8. 4
    God Jul från oss också
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    God Jul!

    Ha en underbar jul alla sommarbarn med familjer! Jag hoppas att vi alla får en härlig fridfull jul med mycket kärlek, gemenskap, god mat och många paket under granen.

    Kram Veronica m. Arvid & Norea
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  10. 5
    God Jul! Ha en underbar jul alla sommarbarn med familjer! Jag hoppas att vi alla får en härlig fridfull jul med mycket kärlek, gemenskap, god mat och många paket under granen.

    Kram Veronica m. Arvid & Norea
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    God Jul önskar vi också - till alla underbara mammor och barn här på sb-01
    *kraaaaam*
  12. 6
    God Jul önskar vi också - till alla underbara mammor och barn här på sb-01
    *kraaaaam*

Liknande trådar

  1. Alla lyckliga familjer liknar varandra
    By anne17 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-06, 11:45
  2. hallå alla sommarbarn!
    By smamma in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 12:51
  3. för och nackdelar med alla familjer
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 14:06
  4. Sommarbarn
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 18:22
  5. Hej alla stora familjer
    By maskrosen in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar