Champagne!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Champagne!

    Skålades det i igår och idag har vi skrivit kontraktet. Försäljningen slog alla förväntningar med råge, det är helt makalöst!! Nu måste vi köpa en fin julklapp till svärmor som gjorde en ovärderlig insats vid homestylingen. Det hjälpte nog upp priset ett par hundratusen skulle jag tro...

    Känner mig som en urvriden disktrasa, men nu är det snart helg och JULLOV!!! Ska bara göra en sista insats på urologen först

    Tack för alla tummar!!
  2. 1
    Champagne! Skålades det i igår och idag har vi skrivit kontraktet. Försäljningen slog alla förväntningar med råge, det är helt makalöst!! Nu måste vi köpa en fin julklapp till svärmor som gjorde en ovärderlig insats vid homestylingen. Det hjälpte nog upp priset ett par hundratusen skulle jag tro...

    Känner mig som en urvriden disktrasa, men nu är det snart helg och JULLOV!!! Ska bara göra en sista insats på urologen först

    Tack för alla tummar!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Wiiiii!!! Grattis!

    Vilken julklapp!
  4. 2
    Wiiiii!!! Grattis!

    Vilken julklapp!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Hurra!!! Grattis!!! Så härligt Nu är det bara att flytta till lyxvillan
  6. 3
    Hurra!!! Grattis!!! Så härligt Nu är det bara att flytta till lyxvillan
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    åhhhh vad roligt och fantastiskt skönt för er att det blev klart innan jul!
  8. 4
    åhhhh vad roligt och fantastiskt skönt för er att det blev klart innan jul!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Vilken fantastisk nyhet! Stort grattis, både till en fantastisk budgivning och till att ni kan släppa all husstress lagom till jul!

    Hurra hurra hurra!
  10. 5
    Vilken fantastisk nyhet! Stort grattis, både till en fantastisk budgivning och till att ni kan släppa all husstress lagom till jul!

    Hurra hurra hurra!
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Hurraaaa!!!!!! Grattis och njut av en underbar jul nu!
  12. 6
    Hurraaaa!!!!!! Grattis och njut av en underbar jul nu!
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Vad härligt! Grattis! Det såg ju verkligen fint ut så jag är inte förvånad. Bra ide med fin julklapp till svärmor. Kul med extra klirr i kassan!
  14. 7
    Vad härligt! Grattis! Det såg ju verkligen fint ut så jag är inte förvånad. Bra ide med fin julklapp till svärmor. Kul med extra klirr i kassan!
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    YES! Kanonbra, är så himla glad för er skull. Kanske får släppa in svärmor at styla lite i nya huset med? Det var verkligen jättefint. KRAM
  16. 8
    YES! Kanonbra, är så himla glad för er skull. Kanske får släppa in svärmor at styla lite i nya huset med? Det var verkligen jättefint. KRAM
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Härligt! Fotona från er lägenhet var ju jättefina så jag är inte förvånad. Grattis!
  18. 9
    Härligt! Fotona från er lägenhet var ju jättefina så jag är inte förvånad. Grattis!
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10
    Åh, vad härligt! Jättegrattis till lyckad försäljning. Ha det så kul på urologen!
  20. 10
    Åh, vad härligt! Jättegrattis till lyckad försäljning. Ha det så kul på urologen!
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    STORT GRATTIS!! Det här är ni verkligen fått vänta på länge, Och så bra allt blev nu! Skönt att kunna ta julledigt med det här med sig! Jättekul!
  22. 11
    STORT GRATTIS!! Det här är ni verkligen fått vänta på länge, Och så bra allt blev nu! Skönt att kunna ta julledigt med det här med sig! Jättekul!
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Tack alla!!!
    Det känns lite overkligt men mest härligt. Nu är jag dessutom ledig i tre veckor (tala inte om det för någon, sån lyx kommer aldrig hända igen) så livet är på topp!
  24. 12
    Tack alla!!!
    Det känns lite overkligt men mest härligt. Nu är jag dessutom ledig i tre veckor (tala inte om det för någon, sån lyx kommer aldrig hända igen) så livet är på topp!
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    Hurra hurra hurraaaaaa! Åh, vad roligt! Stort grattis till familjen. Vilken julklapp!!
  26. 13
    Hurra hurra hurraaaaaa! Åh, vad roligt! Stort grattis till familjen. Vilken julklapp!!
  27. Medlem sedan
    Nov 1999
    #14
    Hurrah och grattis!
    skönt att det är över. Nu kan ni njuta av jul.
  28. 14
    Hurrah och grattis!
    skönt att det är över. Nu kan ni njuta av jul.

Liknande trådar

  1. Champagne....
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 19:33
  2. Champagne!!
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 11:09
  3. Champagne...
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 17:52
  4. På tal om champagne och
    By ~kina~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 21:55
  5. Champagne!
    By fuksen in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar