Tonåringar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Tonåringar

    Var vill de köpa sina kläder? Har ni koll på det? Tänkte ge bort ett presentkort..
    ~Vi ser inte saker som de är, vi ser saker som vi är.~

    ~Man får starkare ben i uppförsbacke~

    ~Det är aldrig för sent att få minnen för livet~

    ~Smärta är oundvikligt, lidande är valfritt~
  2. 1
    Tonåringar Var vill de köpa sina kläder? Har ni koll på det? Tänkte ge bort ett presentkort..
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Min grabb har handlat på Jack & Jones och MQ
  4. 2
    Min grabb har handlat på Jack & Jones och MQ
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Gina Tricot

    HM
    JC
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  6. 3
    Gina Tricot HM
    JC
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4

    min brorsdotter

    vill helst handla på gina tricot, jc och hm, även bik bok känns väldigt tonårsaktigt
    Kärlek och respekt. Ska det vara så jävla svårt?
  8. 4
    min brorsdotter vill helst handla på gina tricot, jc och hm, även bik bok känns väldigt tonårsaktigt
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Det är ju väldigt olika vad man har för stuil, vad man gillar och vad man har råd med.

    Min kompis dotter har både HM, Gina Tricot, BikBok och Odd Molly, Replay som favoriter, så det är olika om det ska vara vardagskläder eller lite exklusivare.

    JC kanske? Åhlens City har ju massor av märken. Kanske sportaffärer om man gillar mer den typen av kläder.
  10. 5
    Det är ju väldigt olika vad man har för stuil, vad man gillar och vad man har råd med.

    Min kompis dotter har både HM, Gina Tricot, BikBok och Odd Molly, Replay som favoriter, så det är olika om det ska vara vardagskläder eller lite exklusivare.

    JC kanske? Åhlens City har ju massor av märken. Kanske sportaffärer om man gillar mer den typen av kläder.
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Gina och HM. Säkra kort, där hittar alla fjårtisar (inkl jag själv) något för ett presentkort.
  12. 6
    Gina och HM. Säkra kort, där hittar alla fjårtisar (inkl jag själv) något för ett presentkort.
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Just ja, BikBok är poppis här också!
  14. 7
    Just ja, BikBok är poppis här också!
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Men alltså, på gina och HM handlar alla flickor, från hippa innetjejer till emotjejer. Emotjejen kanske inte köper hm's trendkläder, men baslinnen, mascara, trosor, benvärmare, strumpbyxor (som man kan ta sönder ) finns ju drösvis av på hm.
  16. 8
    Men alltså, på gina och HM handlar alla flickor, från hippa innetjejer till emotjejer. Emotjejen kanske inte köper hm's trendkläder, men baslinnen, mascara, trosor, benvärmare, strumpbyxor (som man kan ta sönder ) finns ju drösvis av på hm.

Liknande trådar

  1. Har ni som har tonåringar...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 00:02
  2. På Tonåringar
    By AJ aj in forum Medelålders 45+
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 19:10
  3. Tonåringar
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 15:09
  4. när ni var tonåringar
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 21:45
  5. Era tonåringar
    By Orolig mamma in forum Tonåringar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar