Ingen rolig julklapp
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Ingen rolig julklapp

    Första ivf-försöket gick åt skogen. Testade minus imorse och 2 timmar senare kom blödningen. Jag hade i min ENFALD börjat hopaps på att få ha en egen bebis i min famn på min 35-årsdag i september.....Nu blir det vila till mitten av februari då hela jävla skiten (förlåt mitt språk) ska starta om.

    Hoppas ni får en roligare jul.

    Kram en ledsen A
  2. 1
    Ingen rolig julklapp Första ivf-försöket gick åt skogen. Testade minus imorse och 2 timmar senare kom blödningen. Jag hade i min ENFALD börjat hopaps på att få ha en egen bebis i min famn på min 35-årsdag i september.....Nu blir det vila till mitten av februari då hela jävla skiten (förlåt mitt språk) ska starta om.

    Hoppas ni får en roligare jul.

    Kram en ledsen A
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Usch! Förstår att du är ledsen och besviken.Jag önskar dig bättre lycka med nästa försök.Kram Martina
  4. 2
    Usch! Förstår att du är ledsen och besviken.Jag önskar dig bättre lycka med nästa försök.Kram Martina
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3
    Stora kramar till er för er förlust, vet hur jobbigt det kan vara.
    Håller tummar och tår för att nästa försök blir en liten baby till nästa jul, kankse en julklapp 2010?

    kramisar
  6. 3
    Stora kramar till er för er förlust, vet hur jobbigt det kan vara.
    Håller tummar och tår för att nästa försök blir en liten baby till nästa jul, kankse en julklapp 2010?

    kramisar
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Tack så mycket!

    Trodde inte att jag skulle bli SÅ ledsen som jag varit/är. Känslor kan spela en ett spratt. Men reser sig gör man som vanligt...

    Kram och tack!

    / A
  8. 4
    Tack så mycket! Trodde inte att jag skulle bli SÅ ledsen som jag varit/är. Känslor kan spela en ett spratt. Men reser sig gör man som vanligt...

    Kram och tack!

    / A
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Tack Susanna!

    Ja det känns som en förlust. Vill ju såå gärna ge David ett syskon. Som det ser ut nu kommer han vara närmare 5½ år och det gör mig såå ont. Han längtar och det är hjärtskärande.

    DU! Jag vill se bild på lillasyster!

    Kram A
  10. 5
    Tack Susanna! Ja det känns som en förlust. Vill ju såå gärna ge David ett syskon. Som det ser ut nu kommer han vara närmare 5½ år och det gör mig såå ont. Han längtar och det är hjärtskärande.

    DU! Jag vill se bild på lillasyster!

    Kram A
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6
    Nej! Det var inte så det skulle bli!
    Verkligen tråkigt för er. :-(
    Kramar
  12. 6
    Nej! Det var inte så det skulle bli!
    Verkligen tråkigt för er. :-(
    Kramar
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Stor kram till dig/er!
  14. 7
    Stor kram till dig/er!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Nej, så jäkla tråkigt rent ut sagt

    Jag kan verkligen tänka mig vilken sorg det måste vara att få vänta länge på att bli gravid, ledsamt & frustrerande.

    Jag hoppas innerligt att det blir er tur snart, stor kram och lycka till nästa försök!
  16. 8
    Nej, så jäkla tråkigt rent ut sagt

    Jag kan verkligen tänka mig vilken sorg det måste vara att få vänta länge på att bli gravid, ledsamt & frustrerande.

    Jag hoppas innerligt att det blir er tur snart, stor kram och lycka till nästa försök!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Jag känner med dig! Fy så trist. Jag förstår att det känns som en evighet dessutom att vänta till nästa försök, och sen se framför sig att man ska gå och oroa sig dagarna kring mensen. Jag hoppas innerligt att 2010 blir ditt och din familjs år. Kram och god jul (trots allt).
  18. 9
    Jag känner med dig! Fy så trist. Jag förstår att det känns som en evighet dessutom att vänta till nästa försök, och sen se framför sig att man ska gå och oroa sig dagarna kring mensen. Jag hoppas innerligt att 2010 blir ditt och din familjs år. Kram och god jul (trots allt).
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Jag är ledsen för er skull. Jag hoppas att ni får en fin jul trots allt. Kram.
  20. 10
    Jag är ledsen för er skull. Jag hoppas att ni får en fin jul trots allt. Kram.
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11
    *muttrar och svär* nej så tråkigt... det var verkligen ingen rolig julklapp. :-( Önskar er en fin jul ändå och ny ork och nytt hopp i februari... styrkekramar!!!!
  22. 11
    *muttrar och svär* nej så tråkigt... det var verkligen ingen rolig julklapp. :-( Önskar er en fin jul ändå och ny ork och nytt hopp i februari... styrkekramar!!!!
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12

    Jäkla skit

    Usch, vad tråkigt att höra!
    Det är inga lätta känslor att hantera. Lättare sagt än gjort, men försök låta bli att stressa över åldersskillnad mellan David och kommande syskon; jag höll på så när Hugo var på planeringsstadiet förra sommaren men inget hände (verkligen inga jämförelser i övrigt för vi hade det oförskämt lätt för oss ändå) och det är väldigt destruktivt. Hur Davids framtida relation med ett syskon blir vet man ändå inget om, oavsett om det är 3,5,7 eller 10 år emellan dem. Men självfallet är det hjärtslitande att inte kunna tillmötesgå hans önskemål...

    Nu får ni ta julen till att repa er och komma igen! Jag tänker på er.
    kram/s
  24. 12
    Jäkla skit Usch, vad tråkigt att höra!
    Det är inga lätta känslor att hantera. Lättare sagt än gjort, men försök låta bli att stressa över åldersskillnad mellan David och kommande syskon; jag höll på så när Hugo var på planeringsstadiet förra sommaren men inget hände (verkligen inga jämförelser i övrigt för vi hade det oförskämt lätt för oss ändå) och det är väldigt destruktivt. Hur Davids framtida relation med ett syskon blir vet man ändå inget om, oavsett om det är 3,5,7 eller 10 år emellan dem. Men självfallet är det hjärtslitande att inte kunna tillmötesgå hans önskemål...

    Nu får ni ta julen till att repa er och komma igen! Jag tänker på er.
    kram/s
  25. Medlem sedan
    May 2002
    #13

    Massa kramar

    till dig. Hoppas du kan njuta av julen och orkar ta nya tag nästa år. Känner på mig att 2010 blir sitt år Syster A.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  26. 13
    Massa kramar till dig. Hoppas du kan njuta av julen och orkar ta nya tag nästa år. Känner på mig att 2010 blir sitt år Syster A.
  27. Medlem sedan
    Sep 1999
    #14
    Stora kramar till hela familjen. Det låter verkligen skitjobbigt att behöva gå igenom en massa för att bli gravid och så blir det ändå inget. Hoppas att ni orkar härda ut en vända till så att era drömmar slår in.
  28. 14
    Stora kramar till hela familjen. Det låter verkligen skitjobbigt att behöva gå igenom en massa för att bli gravid och så blir det ändå inget. Hoppas att ni orkar härda ut en vända till så att era drömmar slår in.
  29. Medlem sedan
    Jul 2004
    #15
    Så ledsen för er skull gumman.
    Hoppas ni lyckas senare. KRAM KRAM KRAM!!!!
  30. 15
    Så ledsen för er skull gumman.
    Hoppas ni lyckas senare. KRAM KRAM KRAM!!!!
  31. Medlem sedan
    May 2003
    #16

    Varm kram

    Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen nästa gång och att tiden går fort fram tills nästa försök. Jag vet hur längtanväntan känns och önskar så innerligt att det ska lyckas för er igen.

    Många varma kramar/Elisabeth
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  32. 16
    Varm kram Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen nästa gång och att tiden går fort fram tills nästa försök. Jag vet hur längtanväntan känns och önskar så innerligt att det ska lyckas för er igen.

    Många varma kramar/Elisabeth

Liknande trådar

  1. Ingen julklapp =(
    By Liten2012 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 20:01
  2. Ingen julklapp
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 21:11
  3. Ingen rolig julklapp
    By sarat in forum Svårt att få syskon
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 20:04
  4. Hur göra en rolig julklapp?
    By Mika in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 13:52
  5. Ingen julklapp...
    By Gnäll S Pik in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar