molvärk
_1009 Septemberbarn
  1. Fru Anonym
    #1

    molvärk

    gha, denna väntan. Är det ÄL, mensvärk, träningsvärk eller bara julbordsstinn mage!!!!!!!
    Haha, antagligen är det ÄL och vi kör på.
  2. 1
    molvärk gha, denna väntan. Är det ÄL, mensvärk, träningsvärk eller bara julbordsstinn mage!!!!!!!
    Haha, antagligen är det ÄL och vi kör på.
  3. Anonym
    #2
    Lycka till!!
  4. 2
    Lycka till!!
  5. BIM 4/1
    #3
    samma här, konstig molvärk och enl kalendern hade jag ÄL igår, vilket kan stämma. Annars tänker man väl inte så mkt på menscykeln och molande känningar. Men nu analyserar man ju allt som små (positiva)förändringar.
  6. 3
    samma här, konstig molvärk och enl kalendern hade jag ÄL igår, vilket kan stämma. Annars tänker man väl inte så mkt på menscykeln och molande känningar. Men nu analyserar man ju allt som små (positiva)förändringar.
  7. Hoppas på Lillfnutt
    #4
    Hur känns det nu? Verkar som om vi hade äl ungefär samtidigt. Själv har jag litelite molvärk. Ikväll har jag även fått en ömmande känsla i brösten så jag hoppas jättemycket att det inte blir besviken den här månaden!

    Tänkte faktiskt testa redan imorgon. Fastän jag vet att det egentligen är för tidigt. Men jag hoppas att det ändå ska visa någonting. Någonting som liknar ett plus då, hihi.
  8. 4
    Hur känns det nu? Verkar som om vi hade äl ungefär samtidigt. Själv har jag litelite molvärk. Ikväll har jag även fått en ömmande känsla i brösten så jag hoppas jättemycket att det inte blir besviken den här månaden!

    Tänkte faktiskt testa redan imorgon. Fastän jag vet att det egentligen är för tidigt. Men jag hoppas att det ändå ska visa någonting. Någonting som liknar ett plus då, hihi.
  9. Fru Anonym
    #5

    Testat?

    Hej, undrar om du testat? Jag har hela tiden en liten stickande känsla i trakten av vänster äggstock (?)
    Men kommer inte testa förrän tidigast 6/1.
    Hur har det gått för dig?
  10. 5
    Testat? Hej, undrar om du testat? Jag har hela tiden en liten stickande känsla i trakten av vänster äggstock (?)
    Men kommer inte testa förrän tidigast 6/1.
    Hur har det gått för dig?
  11. Hoppas på Lillfnutt
    #6

    Japp.

    Jag testade imorse. Men det visade inget plus. Så antingen är det inget, eller så testade jag för tidigt. Borde nog väntat en vecka till, egentligen. Men jag är så dålig på att vänta!
    Förra gången fick jag plusset på bim-dagen. Gången innan dess fick jag några dagar innan. Så jag hoppades att det kanske skulle bli så den här gången med. Menmen. Hoppet lever ju kvar fortfarande!

    Lycka till på onsdag då!

    Kram
  12. 6
    Japp. Jag testade imorse. Men det visade inget plus. Så antingen är det inget, eller så testade jag för tidigt. Borde nog väntat en vecka till, egentligen. Men jag är så dålig på att vänta!
    Förra gången fick jag plusset på bim-dagen. Gången innan dess fick jag några dagar innan. Så jag hoppades att det kanske skulle bli så den här gången med. Menmen. Hoppet lever ju kvar fortfarande!

    Lycka till på onsdag då!

    Kram

Liknande trådar

  1. Molvärk
    By nillan71 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 14:32
  2. Molvärk...
    By alien på g in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 17:32
  3. Molvärk??
    By abnyl in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 07:50
  4. molvärk?
    By karin03 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 15:59
  5. molvärk
    By secretlady in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 21:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar