.....hej...
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    .....hej...

    Hej på er!
    Efter att ha kissat på fem teststickor i går så är jag och min kille nästan övertygade.. jag är med barn!
    Barnet borde komma runt den 20 augusti om allt går vägen.

    Så nu joinar jag augustigruppen.

    Kramar
    Angie
  2. 1
    .....hej... Hej på er!
    Efter att ha kissat på fem teststickor i går så är jag och min kille nästan övertygade.. jag är med barn!
    Barnet borde komma runt den 20 augusti om allt går vägen.

    Så nu joinar jag augustigruppen.

    Kramar
    Angie
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Stort grattis!!!! och välkommen hit!!!!!!
  4. 2
    Stort grattis!!!! och välkommen hit!!!!!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Tack! Det känns hels sjukt overkligt och konstigt och härligt och knäppt... allt på en och samma gång. Men ändå inte särskilt läskigt ännu.. Det kommer väl sen om jag klarar mig över de här första darrande riskfyllda veckorna...
    Härligt att ha hittat hit! Jag kommer ha tusen frågor och funderingar att bolla när jag väl har börjat fatta att det här verkligen är sant.. haha.!
  6. 3
    Tack! Det känns hels sjukt overkligt och konstigt och härligt och knäppt... allt på en och samma gång. Men ändå inte särskilt läskigt ännu.. Det kommer väl sen om jag klarar mig över de här första darrande riskfyllda veckorna...
    Härligt att ha hittat hit! Jag kommer ha tusen frågor och funderingar att bolla när jag väl har börjat fatta att det här verkligen är sant.. haha.!
  7. Nybörjan
    #4
    Välkommen välkommen =)
  8. 4
    Välkommen välkommen =)
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Grattis! Då ligger vi rätt lika - har prel bf 18/8. Haha, ja behövde också ett antal stickor innan jag vågade lite på det (om jag nu verkligen litar på det än!)

    Välkommen!
  10. 5
    Grattis! Då ligger vi rätt lika - har prel bf 18/8. Haha, ja behövde också ett antal stickor innan jag vågade lite på det (om jag nu verkligen litar på det än!)

    Välkommen!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Tack snälla. Det känns sjukt overkligt det här
  12. 6
    Tack snälla. Det känns sjukt overkligt det här
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Hahaha.. ja, då är vi två!
    Är det ditt första också?
    Känner mig sjukt orutinerad på det här
  14. 7
    Hahaha.. ja, då är vi två!
    Är det ditt första också?
    Känner mig sjukt orutinerad på det här
  15. Medlem sedan
    Dec 2009
    #8
    Välkommen Angie! Känner igen den där overklighetskänskan! Är själv nyplussad förstagångsföderska! Krävdes tre test för att övertyga mig och så här en vecka senare så vill jag gärna ha lite fler symtom för att jag ska börja tro på det på allvar :-)
    Men stort grattis och välkommen!!
  16. 8
    Välkommen Angie! Känner igen den där overklighetskänskan! Är själv nyplussad förstagångsföderska! Krävdes tre test för att övertyga mig och så här en vecka senare så vill jag gärna ha lite fler symtom för att jag ska börja tro på det på allvar :-)
    Men stort grattis och välkommen!!
  17. Medlem sedan
    Dec 2009
    #9
    Japp, första även här! Orutinerad som få, känner jag mig! Jag pluggar ju en hel del medicin så jag förstår ju egentligen konceptet bakom, men oj vad märkligt när det kommer till en själv!
  18. 9
    Japp, första även här! Orutinerad som få, känner jag mig! Jag pluggar ju en hel del medicin så jag förstår ju egentligen konceptet bakom, men oj vad märkligt när det kommer till en själv!
  19. en liten till
    #10
    Många grattis och välkommen hit!!
  20. 10
    Många grattis och välkommen hit!!
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11
    Jättegrattis och välkommen till oss! Jag väntar nr 4, men det är min tredje graviditet.
  22. 11
    Jättegrattis och välkommen till oss! Jag väntar nr 4, men det är min tredje graviditet.
  23. Medlem sedan
    Feb 2000
    #12
    Tack!
    Hej, ja, jag börjar verkligen förstå mina vänner som sagt att de inte kunnat ta in att de varit med barn förrän de varit på ultraljudet.. och det är väl jättelänge tills dess?
    Det verkar i alla fall vara en skön blandning brudar här med alltifrån 0 till 4 barn.
  24. 12
    Tack!
    Hej, ja, jag börjar verkligen förstå mina vänner som sagt att de inte kunnat ta in att de varit med barn förrän de varit på ultraljudet.. och det är väl jättelänge tills dess?
    Det verkar i alla fall vara en skön blandning brudar här med alltifrån 0 till 4 barn.
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Tack snälla!
  26. 13
    Tack snälla!
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    Aha.. efter ett kort hjärnstillestånd insåg jag att du menar tvillingar.. haha! Vad häftigt! Hur gamla är dina barn?
  28. 14
    Aha.. efter ett kort hjärnstillestånd insåg jag att du menar tvillingar.. haha! Vad häftigt! Hur gamla är dina barn?
  29. Medlem sedan
    Mar 2004
    #15
    Just det, haha. Tvillingarna (flicka och pojke) är 5 år och så har jag en liten flicka på 1,5 år också.
  30. 15
    Just det, haha. Tvillingarna (flicka och pojke) är 5 år och så har jag en liten flicka på 1,5 år också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar