God, frisk och fridfull jul till er!
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    God, frisk och fridfull jul till er!

    Vill passa på att önska alla en god, frisk och fridfull jul.
    Själva har vi drabbats av vinterkräksjukan, först båda barnen och jag (i lördags kväll) och sen min man (igår kväll).
    Ingen hitt alls, hoppas alla är "på benen" imorn... själv är jag frisk redan förutom att jag är tröttare än vanligt, kan bero på sömnbristen dock...
    Så nu har vi morgondagen på oss att göra jul.
    Men har bestämt mig för att sänka kraven på mig själv då det blir omöjligt att hinna med allt man tänkt hinna med.
    Så istället ska vi försöka göra en lugn, fridfull och trevlig jul här hemma.
    Lite skit i hörnen får vi stå ut med
    Hoppas ni andra slipper vara sjuka under julen.
    Nu ska jag passa på att slå in julklappar medan man och barn sover...
    kram
  2. 1
    God, frisk och fridfull jul till er! Vill passa på att önska alla en god, frisk och fridfull jul.
    Själva har vi drabbats av vinterkräksjukan, först båda barnen och jag (i lördags kväll) och sen min man (igår kväll).
    Ingen hitt alls, hoppas alla är "på benen" imorn... själv är jag frisk redan förutom att jag är tröttare än vanligt, kan bero på sömnbristen dock...
    Så nu har vi morgondagen på oss att göra jul.
    Men har bestämt mig för att sänka kraven på mig själv då det blir omöjligt att hinna med allt man tänkt hinna med.
    Så istället ska vi försöka göra en lugn, fridfull och trevlig jul här hemma.
    Lite skit i hörnen får vi stå ut med
    Hoppas ni andra slipper vara sjuka under julen.
    Nu ska jag passa på att slå in julklappar medan man och barn sover...
    kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Usch, trist med sjuka så här nära inpå jul. Hoppas ni får en bra julafton i alla fall och att alla är pigga och glada då.
    God jul!
  4. 2
    Usch, trist med sjuka så här nära inpå jul. Hoppas ni får en bra julafton i alla fall och att alla är pigga och glada då.
    God jul!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    God jul och krya på er!
  6. 3
    God jul och krya på er!
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Stackars er! Vi hade alla vinterkräksjukan för två år sen, bara jag var alls sugen på mat på själva dan - hade precis som du blivit frisk när alla andra föll. Jag hoppas att det trots sjukan blev en ok julafton för er! KRAM och god jul!
  8. 4
    Stackars er! Vi hade alla vinterkräksjukan för två år sen, bara jag var alls sugen på mat på själva dan - hade precis som du blivit frisk när alla andra föll. Jag hoppas att det trots sjukan blev en ok julafton för er! KRAM och god jul!

Liknande trådar

  1. Fridfull dag!
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-05-08, 09:09
  2. En fridfull jul.
    By @ida in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 23:45
  3. Ha en fridfull..
    By baskagge in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-24, 23:06
  4. Fridfull fred-dag
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 06:55
  5. En fortsatt fridfull jul
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar